خیابان چهارباغ عباسی تا پایان سال به پیاده راه تبدیل می شود

مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان از تکمیل فاز اول سنگفرش خیابان چهارباغ عباسی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۶ چهارباغ عباسی به طورکامل به پیاده راه تبدیل خواهد شد.

حسین کارگر در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه سنگفرش چهارباغ عباسی جزء طرح های اولویت دار منطقه ۳ شهرداری اصفهان به شمار می رود، گفت: سنگفرش چهارباغ عباسی به منظور احیای دولتخانه صفوی و پس از تکمیل طرح سنگفرش میدان امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت تا خیابان چهارباغ عباسی به خیابان سپه و سپس به میدان امام (ره) متصل شود.

وی ادامه داد: پس از تکمیل سنگفرش میدان امام (ره) پیاده راه سازی خیابان چهارباغ عباسی کلید خورد که برای اجرای این پروژه اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تکمیل سنگفرش ضلع شرقی خیابان چهارباغ عباسی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی در کمتر از ۳ ماه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهروندان می توانند از این محور به عنوان پیاده راه استفاده کنند.

کارگر یادآور شد: اجرای فاز ۲ پیاده راه سازی خیابان چهارباغ عباسی در محدوده منطقه یک است که شامل سنگفرش غرب محور این خیابان می شود.

وی فاز ۳ پیاده راه سازی چهارباغ عباسی را در محدوده منطقه ۳ حدفاصل شیخ بهایی تا آمادگاه و فاز چهارم آن را از خیابان آمادگاه تا میدان انقلاب خواند و تاکید کرد: عملیات اجرایی فازهای یاد شده به زودی آغاز می شود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۶ چهارباغ عباسی به طورکامل به پیاده راه تبدیل خواهد شد.

کد خبر 306466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.