بیانیه فدراسیون فوتبال درآستانه بازی ازبکستان/ورزشگاه پرخاطره درانتظار طلوع

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در آستانه دیدار حساس تیم ملی ایران مقابل ازبکستان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روابط عمومی فدراسیون فوتبال با نزدیک شدن به زمان برگزاری دیدار حساس ایران و ازبکستان بیانیه‌ای صادر کرده است.
در این بیانیه آمده است:
«آمدیم از کجا تا کجا؟ از پنجشنبه 11 شهریور 95 تا امروز در واپسین روزهای بهار 96،از آن شب خاطره انگیز پیروزی در برابر قطر در نخستین گام مرحله نهایی تا امروز و تداوم افتخار و اقتدار و آقایی،آنچه فاصله میان این روز و شب های متمادی را پر می کند اما لطف و همراهی مردم عزیز میهن مان در حمایت از تیمی است که به آن افتخار می کنیم.
در همه این روزهای حساس و سرنوشت ساز،هواداران تیم ملی در ورزشگاه آزادی فراتر از رنگ ها برای موفقیت تیم ملی نقش اساسی ایفا کردند و تصاویر خاطره انگیزی را به ثبت رساندند.
کیست فراموش کند آن سیل خروشان حضور حامیان تیم ملی را در 11 شهریور  سال گذشته و در بازی قطر؟چه کسی هست حماسه 20 مهر و بازی ایران و کره جنوبی را از یاد ببرد؟دیدار خاطره ساز ایران و چین در 8 فروردین امسال را مگر می توان تا سال ها از یاد برد؟
صحنه های جوش و خروش مرد محبوب پرتغالی،در کنار زمین و تب و تاب شاگردان متعصبش را چه زمان می توان از ذهن دور کرد؟
امروز،بار دیگر و در آستانه خلق شب خاطره انگیز دیگری به ویترین روزهای آفتابی پرزرق و برق فوتبال کشورمان قرار گرفته ایم.
لحظه ها در حرکتند و فردا که بیاید،ساعت 21:15 قرار دوباره ماست.قراری برای پرکردن سکوهای ورزشگاه پرخاطره پایتخت، برای ثبت شبی پرطلوع.»

کد خبر 306411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.