سرقت 100 میلیون ریالی از همکار در فضای مجازی

فردی که از همکار خود مبلغ 100 میلیون ریال به صورت اینترنتی سرقت کرده بود، توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس مبلغ 100 میلیون ریال بصورت اینترنتی از حساب وی برداشت کرده بود بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: شاکی با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت با توجه به اینکه سیستم پیامک بانک را فعال کرده بودم ،متوجه شدم در چندین نوبت از حسابم برداشت می گردد که سریعا به بانک مراجعه کرده و با تغییر رمز آن از ادامه برداشت ها جلوگیری کردم.

سرهنگ مرتضوی افزود: پس از تحقیقات کامل پلیسی و انجام اقدامات تخصصی متهم که همکار شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سوءاستفاده مالی عنوان داشت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: متهم با بدست آوردن اطلاعات حساب بانکی شاکی که از اعتماد او نسبت به خودش بدست آورده بود با استفاده از روش های اینترنتی اقدام به برداشت از حساب وی می کرد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد به هیچ عنوان کارت بانکی خود را که کیف الکترونیکی شما است به دست دیگران نسپارید و در صورت این کار سریعاً نسبت به تغییر رمز آن اقدام کنید.

کد خبر 306370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.