ماهیانه بیش از ۴۰ هزار کیسه آرد یارانه ای در کاشان توزیع می شود

کاشان - معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کاشان گفت: ماهیانه ۴۹ هزار و ۸۹۸ کیسه آرد یارانه ای در شهرستان کاشان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مسعود خاندایی، با بیان اینکه حجم بالای شکایات مردمی در مورد قیمت نان سنگک و بربری با آرد یارانه ای رسیده است، اظهار داشت: طبق این شکایات برخی نانوایان تحت عنوان نان سنگک و بربری بزرگ و پر کنجد نان را با قیمت بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کنند.
وی افزود: در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان علاوه بر سایر مصوبات، قیمت ۲ نوع نان مزبور شامل نان سنگک پرکنجد به وزن ۴۵۰ گرم قرص نان و ۲۵ گرم کنجد ۹۰۰۰ ریال و نان بربری پرکنجد به وزن ۵۰۰ گرم چانه خمیر و ۲۵ گرم کنجد ۷۰۰۰ ریال تصویب و مقرر گردید نرخنامه مزبور در اسرع وقت تهیه و ابلاغ شود.
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کاشان خاطرنشان کرد: طبخ نان مطابق با کیفیت و کمیت قبلی مندرج در نرخنامه به قوت خود باقی و خارج از ضوابط و تحت عناوین دیگر به عنوان نان بزرگ و پشت و رو کنجد ممنوع است.
خاندایی گفت: نانوایان موظف به نصب نرخنامه مصوب در معرض دید مشتریان هستند و همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت با شماره ۱۲۴ اعلام کنند.
وی ضمن اشاره به میزان آرد توزیعی یارانه‌ای در شهرسنان کاشان اذعان داشت: ماهیانه در شهرستان کاشان۴۹ هزار و ۸۹۸ کیسه آرد یارانه ای و بالغ بر ۱۵ هزار کیسه آرد آزادپز در میان نانوایان سطح شهرستان توزیع می شود.
کد خبر 306256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.