سالانه تعداد زیادی از افراد در اثر دخانیات جان خود را از دست می‌دهند

امام جمعه کاشان گفت: متاسفانه سالانه میلیاردها تومان سرمایه کشور که باید برای برطرف کردن مشکلات جوانان هزینه شود، توسط قلیان و سیگار دود می ‌شود و عده زیادی نیز سالانه در اثر دخانیات جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش ایمنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان اظهار کرد: هدف عملیات تروریستی که در پی سفر «ترامپ» رئیس جمهوری منفور آمریکا به ریاض عربستان صورت گرفت، این بود که بگویند ایران کشوری نیست که غیرقابل نفوذ باشد.
وی با بیان اینکه تروریست ها قصد انجام عملیات در صحن مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل را داشتند، افزود: این جنایت یک سند آشکار برای اثبات آن است که دولت و ملت تروریست پرور کیست؟
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این اقدام جنایتکارانه نشان داد که نظام جمهوری اسلامی قربانی تروریست است.
وی تصریح کرد: این جنایت و اقدام تروریستی با هدف تلخ کرن کام شیرین حضور ملت ایران در آئین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی که با فرمایش های کوبنده رهبر معظم انقلاب همراه بود، انجام شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در این اقدام جنایتکارانه شماری از شهروندان در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی شهید و مجروج شدند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی تروریست ها ورود به صحن مجلس برای به شهادت رساندن شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
به گفته وی چندین سال است که تروریست ها می خواهند با نفوذ به مرزهای ایران عملیات تروریسیتی انجام دهند اما به حول و قوه الهی، دعای خیر حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تحت تدبیرهای رهبر معظم انقلاب، تاکنون بیش از50 تیم و گروه تروریستی در منطقه های مرزی کشورمان شناسایی و دستگیر شده اند و عملیات آنان ناکام مانده است.
امام جمعه کاشان هم چنین با اشاره نوزدهم خرداد روز جهانی مبارزه با دخانیات، افزود: متاسفانه سالانه میلیاردها تومان سرمایه کشور که باید برای برطرف کردن مشکلات جوانان هزینه شود، توسط قلیان و سیگار دود می ‌شود و عده زیادی نیز سالانه در اثر دخانیات جان خود را از دست می‌دهند.
به گفته وی، این در حالی است که امام راحل استفاده از دخانیات برای افرادی که نخستین بار از آن استفاده می‌کنند را حرام اعلام کرده است.
نماینده ولی فقیه در کاشان با گرامیداشت 20 خرداد سالروز شهادت آیت الله سعیدی، اظهارکرد: این عالم مجاهد در سال 1349 توسط رژیم شاه در زندان و زیرشکنجه ساواک به شهادت رساند.

کد خبر 306235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.