حضور صنایع غذایی و آشامیدنی استان اصفهان در بازار قطر

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان از تشکیل کارگروه تخصصی صنایع غذایی و آشامیدنی استان اصفهان برای حضور در بازار قطر خبر داد و گفت: سازمان‌دهی صنایع غذایی و آشامیدنی استان اصفهان برای حضور عملیاتی در بازار قطر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مسعود گلشیرازی در نشست محاصره اقتصادی قطر فرصت طلایی برای ایران، اظهار داشت: از فرصت پیش‌آمده در بازار قطر باید نهایت استفاده برای تولید و تجارت استان اصفهان صورت گیرد.

وی افزود: واحدهای تولید محصولات غذایی و آشامیدنی استان می‌توانند با همکاری شرکت‌های مدیریت صادرات به صورت عملیاتی در بازار قطر حضور پیدا کنند و کمیسیون آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان از تشکیل کارگروه تخصصی ویژه بازار قطر زیرمجموعه کمیته توسعه صادرات کمیسیون خبر داد و بیان داشت: سازمان‌دهی صنایع غذایی و آشامیدنی استان برای حضور عملیاتی در این بازار در دستور کار این کارگروه قرار گرفته است.

وی نقش شرکت‌های مدیریت صادرات را به‌عنوان عامل تقویت  تولید توصیف کرد و گفت: تولید بدون تجارت منتهی به شکست است و شرکت‌های مدیریت صادرات می‌توانند نقش بازرگانی واحدهای تولیدی را بر عهده بگیرند.

گلشیرازی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان اصفهان راه‌اندازی ۳۰۰ شرکت مدیریت صادرات به‌عنوان هدف کمیسیون تعریف‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: انجمن شرکت‌های مدیریت صادرات باهدف توانمندسازی این شرکت‌ها از سوی اتاق بازرگانی اصفهان به ‌زودی تشکیل می‌شود.

کد خبر 306203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.