پیشکسوتان ورزش اصفهان در هویت و تاریخ این شهر ریشه دارند

شهردار اصفهان گفت: انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان ایجاد شد تا جمع صمیمی پیشکسوتان ورزش اصفهان را که در هویت و تاریخ این شهر ریشه دارند برای همیشه جمع نگه داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز و در آیین گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان اظهار کرد: این انجمن با همکاری و همفکری مشاورانم و مسئولان سازمان ورزش شهرداری اصفهان ایجاد شد تا جمع صمیمی پیشکسوتان ورزش اصفهان را که در هویت و تاریخ این شهر ریشه دارند برای همیشه جمع نگه داریم.

وی افزود: اصفهان مهد هنر و ورزش است و حیف بود که چنین انجمنی در اصفهان وجود نداشته باشد. امیدوارم بتوانیم از تجربیات این اسطوره‌های ورزشی که در حوزه‌های خود از بهترین‌ها بوده‌اند و سرمایه‌های نمادین شهر اصفهان محسوب می‌شوند استفاده کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: متأسفانه همیشه به جاذبه‌های تاریخی و میراث فرهنگی شهر اصفهان توجه می‌کنیم ولی از سرمایه‌های نمادینی که این جاذبه‌ها و افتخارات را ایجاد کرده‌اند کمتر نام می‌بریم.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه قرار است در این انجمن اقدامات مختلف و خوبی مانند تألیف کتاب انجام شود، گفت: خوشبختانه ورزشکاران خوبی در شهر و استان اصفهان داریم که الگوی آنها پیشکسوتان ورزشی هستند. فکر می‌کنم انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان بتواند انسجام لازم را بین ورزشکاران رشته‌های مختلف ایجاد کند و با وجود این انجمن به این رشته‌ها توجه خاصی شود و در کنار ورزش قهرمانی، به ورزش پهلوانی نیز که اصفهان پایتخت این ورزش است، توجه شود.

وی گفت: قرار است جلسات انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان به صورت مداوم برگزار شود و مصوباتی داشته باشد. امیدوارم فعالیت‌های این انجمن تنها منحصر به شهر اصفهان نباشد و بتواند با هماهنگی استاندار اصفهان اقدامات موثری در سطح استان انجام دهد.

کد خبر 306052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.