روحانی شعارهای انتخاباتی خود را فراموش نکند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه اهل فرهنگ و هنر مورد بی احترامی واقع می شوند گفت: روحانی شعارهای انتخاباتی خود را فراموش نکند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، احمد مازنی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شب گذشته در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال در هتل المپیک تهران اظهار داشت: اعتدال گفتمان نیست بلکه یک خط مشی است و این خط مشی هم به دلیل افراط گری هایی که در جامعه از جریان های مختلف صورت گرفته بود به عنوان خط مشی انتخابی اکثریت عقلای جامعه پذیرفته شد.

وی افزود: هم اصلاح طلبان و هم بخش قابل توجهی از اصولگرایان به ائتلافی پیوستند که به عنوان ائتلاف حامیان دولت نام گرفت و دولت روحانی و دولت ایشان محصول این ائتلاف است.

مازنی تصریح کرد: این ائتلاف از درون گفتمان اصلاحات به وجود آمد و محصول آن آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری و دولت و قوه مجریه به عنوان دولت یازدهم بود و در آستانه تشکیل دولت دوازدهم به نظر می رسد روحانی به گفتمان اصلاحات هم در بیان و هم در شعارها و تا حدودی در رفتارشان نزدیک تر شده اند و اکنون بین روحانی به عنوان منادی خط مشی اعتدال و خاتمی به عنوان منادی گفتمان اصلاحات خیلی تفاوت نمی بینیم و آقای ناطق نوری را به عنوان اصولگرای معتدل در کنار ایشان می بینیم و مرحوم هاشمی که سرو اعتدال در بین عقلا بودند.

ابن نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی تعهدهایی به مردم دادند و ما از ایشان می خواهیم به شعارهایی که داده وفادار باشد و عهد و پیمان را فراموش نکند و از شعارهایش عقب نشینی نکند.

مازنی افزود: در گفتمان اصلاحات این مساله مطرح شده که کار فرهنگی را به اهل فرهنگی بسپاریم نه به سرهنگ ها و متاسفانه اهل فرهنگ و هنر مورد بی احترامی واقع می شوند.

وی با بیان این که می خواهیم دولت اعتدال به عهد و پیمانش وفا کند گفت: ارتباط وسیع تر آقای روحانی با مقام معظم رهبری، شورای عالی امنیت ملی و سایر نهادها می تواند به ایشان کمک کند.

کد خبر 305858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.