امام(ره) یک دشمن شناس کامل بود

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: امام خمینی(ره) در سیاست یک دشمن شناس کامل بود و شخصیت منصر به فرد خود انقلابی اسلامی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرستان سمیرم در جوار امامزاده ابراهیم (ع) و گلزار شهدای سمیرم برگزار شد.

حجت الاسلام حسین رجائی پور در این مراسم اظهار کرد: امام خمینی(ره) به حق، معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که با رای ۹۸ درصدی این ملت بنا شد و چنین استوارانه امروزه در برابر قدرت های بزرگ دنیا ایستاده و آن ها را به زانو در آورده است.

حجت الاسلام رجائی پور با اشاره به آزاد سازی خرمشهر خاطرنشان کرد: در زمان این رویداد هر قسمت این آزاد سازی را از آن خود می دانست اما امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و این نیروها وسیله آزاد سازی خرمشهر بودند تا در سیاست شاهد ایمان ایشان باشیم.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) حتی پس از شهادت فرزند بزرگوارشان و ۷۲ یار انقلاب در حادثه تروریستی ذره ای نهراسید و با ایمان به خدا فرمود آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسین رجائی پور با اشاره به شخصیت علمی امام خمینی (ره) گفت: ایشان در تمام زمینه شخصیتی منحصر بفرد و همراه با ایمان و عزمی راسخ بود و در زمینه سیاسی فردی همراه با ایمان راسخ و رهبری مقبول برای عموم مردم بود که انقلاب ایران را یک انقلاب اسلامی رقم زد.

امام جمعه سمیرم امام را دشمن شناسی کامل عنوان کرد و گفت: این دشمن شناسی امام (ره) بود که در برابر ابرقدرت ها محکم ایستاد و پیش بینی های وی پیرامون شوروی و صدام به حقیقت پیوست.

وی افزود: امروز مسئولان ما باید آگاه باشند که آمریکائی ها در کل تاریخ خود هیچگاه به تعهدات خود عمل نکرده و اعتماد به کشوری که امام آنان را شیطان بزرگ خوانده غلط است.

حجت الاسلام رجائی پور اذعان کرد: همواره شاهدیم که هرگاه در برابر دشمنان ایستاده ایم آنان مجبور به عقب نشینی شده اند و هرگاه که ذره ای عقب ایستاده ایم دشمنان گستاخانه جلو آماده اند.

کد خبر 305627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.