برگزاری مسابقات رنگینگ پاکت بیلیارد جام رمضان

اولین دوره مسابقات رنکینگ استانی پاکت بیلیارد (ایت بال) در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اولین دوره مسابقات رنکینگ استانی پاکت بیلیارد (ایت بال)  آقایان با حضور ۳۲ بازیکن در اصفهان برگزار شد.
این مسابقات در رده سنی آزاد و به صورت دوره‌ای- حذفی برگزار شد و ۶ بازیکن در این مسابقات زیر ۱۸ سال بودند.
در این مسابقات بازیکنانی از شهرستان‌های اصفهان، زرین شهر، مبارکه، خورزوق و شاهین شهر حضور داشتند.
در دیدار پایانی این مسابقات حسام طهماسبی از زرین‌شهر و از باشگاه آرونیک بیشترین امتیاز را از آن خود کرد و به مقام اول این مسابقات دست یافت و امین فرجادفر از شاهین‌شهر و از آکادمی آرمان دیناروند به مقام دوم رسید.
اندیشه متین‌نیا از اصفهان و از باشگاه ستارگان نفر سوم و شاهین رضازاده از اصفهان و از باشگاه شارسیاه نفر چهارم شدند و حکم قهرمانی و جوایز خودرا دریافت نمودند. همچنین هومن طهماسبی از زرین‌شهر، رضا بشی از شاهین‌شهر، امیر الیاسی از مبارکهو نریمان نیری از اصفهان نیز در رده های پنجم تا هشتم رنکینگ قرار گرفتند.
ایمان حیدرنسب نیز به عنوان بازیکن اخلاق و امیررضا شیخی با ۱۳ سال سن به عنوان پدیده مسابقات شناخته شدند و از طرف رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان جایزه ویژه خود را دریافت کردند.
مسئول برگزاری مسابقات فاطمه سلمانی مدرس و داور درجه یک فدراسیون، سرداور مسابقات میلاد میرزاخانیان داور بین المللی و ناظر مسابقات رحمان هارونی داور بین‌المللی بودند و هشت داور متشکل از ۵ بانو داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.
لازم به ذکر است، پس از برگزاری سه دوره مسابقه رنکینگ در رشته پاکت بیلیارد (ایت بال و ناین بال و تن بال) ۸ نفر برتر به عنوان تیم منتخب استان اصفهان در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

کد خبر 305620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.