انقلاب اسلامی ایران در بین انقلاب های شرق و غرب بی نظیر و یکتاست

خوانسار-امام جمعه خوانسار گفت: در عصری که سراسر جهان را کفر گرفته بود امام راحل(ره) نهضتی را تشکیل داد که پس از 14 قرن اتفاق افتاد و در بین انقلاب‌های شرق و غرب بی نظیر و یکتا است و شعار نه شرقی و نه غربی و جمهوری اسلامی از معیارهای انقلاب امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهارکرد: در عصری کنونی دو قطب بزرگ غرب و شرق ماحاصل انقلاب‌های جهان است و ابرقدرتی مانند آمریکا پرچم دار مکتب شرک و کفر و امپراطوری بزرگ غرب و شرق است.

وی افزود: بخش بزرگی از جهان از مادی گرای کمونیستم و مکتب سوسیالیسم منکر خدا تشکیل شدند و آنان بر این باورند که محور رشد و کمال انسان در پیروی و اطاعت از خدا نیست بلکه در سرمایه داری و منافع مادی است.

امام جمعه خوانسار گفت: عراق زیر سیطره سوسیالیسم و نظام کمونیستم هستند و در زمان حکومت صدام  برای فرهنگ سازی بین مردم شعارهای کمونیستم و سوسیالیسم بر در و دیوار عراق نوشته شده بود.

خواجه کریمی افزود: عربستان سعودی محو القاعات امپراطوری غرب و امپریالیسم است و کشورش را تحت سیطره امپریالیسم  رهبری می‌کند.

وی بیان داشت:  در عصری که سراسر جهان را کفر گرفته بود امام راحل(ره) نهضتی را تشکیل داد که پس از  14 قرن اتفاق افتاد، و در بین انقلاب‌های شرق و غرب بی نظیر و یکتا است و شعار نه شرقی و نه غربی و جمهوری اسلامی از معیارهای انقلاب امام خمینی(ره) است.

خواجه کریمی افزود: قبل از پیروزی انقلاب، کشور در دست کمونیستم و صهیونیستم بود و  دین اسلام از جامعه و اجتماع محو شده بود اما  امام در عصری این گونه که حاکمیت خدا فراموش شده بود قیام کرد و ملت لبیک گویان حمایت کردند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که از ولایت فقیه پیروی و اطاعت شود هرگز سیطره غرب و امپریالیسم بر شما غلبه نخواهد کرد، تأکید کرد: صهیونیسم‌ها به دنبال سقوط انقلاب اسلامی و برداشتن ولایت فقیه به عنوان اداره کننده این نظام هستند.

امام جمعه خوانسار خاطر نشان کرد: در فتنه 88 نیز سواره نظام و پیاده نظام  برای براندازی ولایت فقیه ساماندهی شده بودند اما ملت ایران با قیام نه دی به آنان ثابت کرد که سرباز نظام در حفظ ولایت فقیه هستند./

کد خبر 305589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.