رافت و مهربانی امام خمینی(ره) با درایت و اقتدار همراه بود

تیران-امام جمعه شهرستان نجف آباد گفت: رافت و مهربانی امام خمینی با درایت، صلابت و اقتدار ایشان در ابعاد مختلف زندگی همراه بود.

به گزارش خبرنگار  ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی، در مراسم سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی در شهرستان تیران و کرون با اشاره به ابعاد شخصیتی بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: مهر وعلاقه و توجه ایشان نسبت به کودکان و خانواده بسیار زیاد بود که رفتار حسنه ایشان با دیگران الگو و اسوه قرار گرفته است.

وی افزود: شخصیت حضرت امام از جنبه های مختلف مورد توجه است ورفتار او در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی رنگ و بو خدایی داشت و همواره در رفتار با مردم و اعضای خانواده بهترین روش را انتخاب می کرد.

امام جمعه شهرستان نجف آباد بیان داشت: رافت و مهربانی امام خمینی با درایت، صلابت و اقتدار ایشان در ابعاد مختلف زندگی همراه بود و ایشان به عنوان یک رهبر جامعه اسلامی با دوستان رافت داشت و با دشمنان دوستی و محبتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه اندیشه های امام در جهان حاکم است اظهارکرد: حرکت ملت های مظلوم دنیا و رهبران جوامع دینی برای استقلال و آزادی ملت خود ناشی از بهره گیری از رفتار و اندیشه های امام خمینی(ره) و الگوگیری از ملت ایران است.

حجت الاسلام حسناتی ادامه داد: تفکر واندیشه های امام موجب پیروزی انقلاب اسلامی وبیداری ملت ایران شد و این شخصیت بزرگ با انقلابش منجر شده  که در همه زمان ها یاد امام و انقلاب اسلامی ایران مطرح باشد.

وی با بیان اینکه سرنوشت همه ما به انقلاب اسلامی گره خورده خاطرنشان کرد: امام خمینی بر گردن ملت ایران  حق حیات و بیداری و معلمی و پدری و زعامت و مرجعیت و ولایت دارند.

کد خبر 305573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.