اندیشه امام خمینی(ره) مظهر حق و عدالت است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: اندیشه متعالی امام خمینی(ره) که برگرفته از تعالیم اسلام بود، مظهر حق و عدالت و برای همیشه ماندگار است.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عنوان کرد: بیانات امام راحل (ره) و راه و روش ایشان هنوز هم برای ما راهگشا است.

وی اظهار کرد: اندیشه متعالی امام خمینی(ره) که برگرفته از تعالیم اسلام بود، مظهر حق و عدالت و برای همیشه ماندگار است.

فرماندار شهرضا بیان کرد: رهبری معظم انقلاب ادامه دهنده راه امام خیمنی (ره) هستند و در بحرانهای مختلف با صلابت و اقتدار و تدبیر همه مشکلات را حل و فصل می کنند.

گلابی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و نام امام راحل (ره) وظیفه دینی و انقلابی همه ما است و باید با همه وجود و امکاناتی که در اختیار داریم برای این منظور اقدام کنیم.

وی همچنین با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، گفت: باید آنچه که در این ماه مورد تأکید قرار گرفته اعم از آموزه های دینی و اخلاقی و عبادی در همه ایام سال مد نظر ما باشد و بر اساس آن عمل کنیم.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: باید با درک درست منطقی از فلسفه ماه مبارک رمضان عادات و اخلاق خود را در این ماه اصلاح کنیم.

گلابی گفت: در طول ایام ماه مبارک رمضان هیچ اعلامی مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات نشده و همه دوایر دولتی طبق روال قبل در ساعات کاری آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: حضور ۸۲ هزار نفری مردم شهرضا در انتخابات و ثبت رکورد مشارکت ۷۵ درصدی افتخاری برای شهرستان محسوب می‌شود که برای خلق آن باید از همه اقشار و گروه های مردمی تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرضا در ادامه افزود: در طول ایام انتخابات از فعالیت هیچ حزب و گروهی جلوگیری نشد و در مقابل مردم فرهیخته و انقلابی و مؤمن شهرضا نیز درک و دانش سیاسی خود را ثابت کردند.

گلابی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات رأی اعتماد دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، آنها به مسئولان اعلام کردند که ما بار دیگر در صحنه حاضر شدیم و اکنون نوبت شما است که برای خدمت تلاش کنید.

کد خبر 305559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.