آمادگی کامل برای تامین امنیت زائران مرقد مطهر امام(ره) وجود دارد

سردار علی فضلی تصریح کرد: در بحث تامین امنیت زائران مرقد مطهر امام(ره) نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، ما به طور کامل آمادگی و اشراف خیلی خوبی را دارا هستند.

به گزارش پایداری خبرگزاری ایمنا، پیش از ظهر امروز جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در جلسه فرماندهان و مسئولان قرارگاه شهید حسین فهمیده(ستاد مرکزی برگزاری گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره))، با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی(ره)، از وضعیت منطقه و خدمات ارائه شده بازدید کرد.

سردار فضلی در ادامه این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: برادران ما در قرارگاه شهید حسین فهمیده فعالیت‌های ارزشمندی را به واسطه ماه مبارک رمضان به عنوان اولین تجربه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در این ماه انجام داده اند، برابر گزارشی که مسئولان قرارگاه به بنده دادند اقدامات بسیاری انجام شده است و همه تمهیدات و پیش بینی ها به خوبی انجام شده است.

فضلی تصریح کرد: در بحث تامین امنیت زائران مرقد مطهر امام(ره) نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، ما به طور کامل آمادگی و اشراف خیلی خوبی را دارا هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات، پشتیبانی و تکریم زائران عزیز امام(ره) از استان تهران و زواری که از استان های همجوار (قم، مرکزی، سمنان، مازندران و بخشی از استان اصفهان) شرف حضور پیدا می کنند، باید با تمام اخلاص به آن ها خدمت کنیم، بواسطه این که این ها مهمانان عزیز امام هستند و با زبان روزه مشرف شده اند.

وی یادآور شد: زواری در گرما و طی مسافتی هرچند کوتاه ولی با زبان روزه برای زیارت و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در سالگرد ارتحال امام، پس از اذان ظهر به مرقد امام مشرف می شوند، آرزوی موفقیت و سلامت دارم و برای اعضای قرارگاه شهید فهمیده هم توفیق خدمت داریم تا بتوانند با اخلاص به زوار امام خمینی (ره) خدمت کنند.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله همه زوار به سلامت در این مراسم حضور پیدا کنند و با صحت و بهره مندی از معنویت همجواری با امام(ره) و بیانات عمیق و پر مغز نایب امام زمان امام خامنه ای مدظله العالی کوله بار خودشان را پر کنند.

کد خبر 305518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.