دولت از ظرفیت ۴۰ درصد اقلیت اصولگرایی استفاده کند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نیروهای اصولگرا توانستند در انتخابات تجمیع شوند گفت: این ۴۰ درصد امروز تبدیل به اقلیت قدرتمند شده اند که دولت باید از ظرفیت آنان استفاده کند.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مراسم ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای به رکوردی رسید که در نوع خود و بین مجموعه کشورهایی که دموکراسی بر آنها حاکم است، این مشارکت ۷۲درصدی رکورد خوبی است.

وی افزود: حتی متخاصمین داخلی و خارجی به این نتیجه واحد رسیده اند که باید از صندوق آرای جمهوری اسلامی استقبال شود و مطالبه خود را پای صندوق رای نقد کند.

باهنر با بیان اینکه تئوریسین هایی که در سالهای ۷۸و ۸۸دعوت به آشوبهای خیابانی می کردند چندسال است به این نتیجه رسیده اند که باید پای صندوق های رای حاضر شوند، گفت: حتی رسانه های خارجی نیز دیگر برای عدم مشارکت مردم تبلیغ نمی‌کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: دموکراسی منافع و هزینه هایی دارد و امروز تئوریسین ها به این نتیجه رسیده اند که منافع رجوع به آرای مردم بیش از مضار آن است.

وی با اشاره به اینکه در مناظرات انتخاباتی حرف هایی مطرح شد که مستند نبود و در جایی به ثبات نرسیده شده بود، تصریح کرد: برخی وعده هایی که مطرح شد قابل حصول است ولی برخی قابل عمل و حتی نزدیک به عمل هم نبود.

باهنر خاطرنشان کرد: هنوز باور جدی ماست که شفافیت و گفت و گوی صریح و بی پرده منافعش بیش از مضارش است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات برای جریان اصولگرا خوب و قابل قبول بود، تاکید کرد: هرچند واگذار کردن انتخابات را قبول داریم ولی در جهان ۹۰درصد روسای جمهوری که شرکت کردند دو دوره ای شده اند و این به دلیل امکانات و موقعیتی است که دارند و این افتتاح ها و کلنگ زنی ها تاثیر دارد.

باهنر افزود: همه تلاشی که دوستان کردند ۴۰درصد از آرا متمرکز شد و یک حرف را زد و اقلیت قابل قبول و محاسبه ای است که دولت باید از ظرفیت آن استفاده کند.

وی تاکید کرد: نزدیک ترین دوستان ما اگر الان بر این عزم باشند که ثابت کنند دولت روی کار آمده ناکارآمد است ظلم عظیمی به نظام است و باید تلاش کنیم مشکلات حل شود و به نظرم باید ۴۰درصد به کمک دولت بیایند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه دولت باید متوجه باشد که این ۴۰درصد دولت را رصد کنند و اگر توسط دولت متن ها حاشیه و حواشی متن شود این ۴۰درصد نقد مشفقانه و دلسوزانه می کنند و جایی که لازم باشد به جامعه می‌گویند.

باهنر با بیان اینکه اکنون از مسابقات باشگاهی وارد رقابت های بین المللی شده ایم، تصریح کرد: رییس جمهور ما باید با ترامپ و ۵+۱مبارزه کند و اگر دشمنان در منطقه کاری کردند که منطق عقلایی ندارد، این را به رخ رییس جمهورمان نکشیم و باید کمک کنیم دولت حقمان را از گلوی دشمن به هر روشی بیرون بیاورد.

کد خبر 305333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.