کاهش حوادث جاده ای جز مهمترین برنامه های تیران و کرون است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: کاهش حوادث جاده ای و افزایش کیفیت جاده ها جز مهمترین برنامه های شهرستان تیران و کرون است.

به گزارش خبرنگار ایمنا در تیران و کرون، علی رحمانی در کارگروه راهداری و حمل و نقل شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های گردشگری شهرستان تیران و کرون منجر به حجم بالای تردد در جاده ها شده که افزایش ایمنی نیز از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی افزود: کاهش حوادث جاده ای و افزایش کیفیت جاده ها جز مهمترین برنامه های شهرستان تیران و کرون است که آموزش فرهنگ ترافیک ویژه مردم شهرستان، برپایی ایستگاه ایمنی و سلامت و طرح های ترافیکی و اجرای پروژه های راهداری از جمله روکش آسفالت و رفع نقاط پرحادثه در این راستا انجام می شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به محدودیت های اعتباری دولت بیان داشت: با وجود محدودیت های اعتباری دولت اما اختصاص اعتبار به حوزه راهداری از محل اعتبارات شهرستان انجام شده که سال گذشته ۱۶ میلیارد ریال به این حوزه اختصاص یافت که به صورت میانگین ۶۰ درصد این بودجه جذب شده و امسال بودجه های حوزه راهداری شهرستان افزایش می یابد.

وی ادامه داد: با وجود اعتبارات بالا در دولت های قبل اما رفع مشکلات راهداری در تیران و کرون انجام نشده و مردم در حال حاضر از مسئولان انتظار دارند که با تخصیص اعتبار این انتظارات برآورده خواهد شد.

رحمانی اضافه کرد: اعتبارات محلی شهرستان تیران و کرون محدود است و نیاز به مساعدت مدیران استانی و کشوری برای رفع موانع مالی می باشد.

کد خبر 305326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.