امید خانواده شهدا در حفظ انقلاب به سپاه و بسیج است

مادر شهید احمدی روشن در دیدار با رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: : همه امید ما خانواده های شهدا در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا به سپاه و بسیج است.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، مادر شهید مصطفی احمدی روشن در دیدار با سردار غلامحسین غیب پرور خطاب گفت: همه امید ما خانواده های شهدا در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا به سپاه و بسیج است که همواره در خط ولایت فقیه حرکت می کنند.

در این دیدار پدر شهید احمدی روشن گفت: انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به آسانی به دست نیامده است و مسئولان دستگاه های مختلف باید با تمام وجود و با استفاده از امکانات خود از این انقلاب و دستاورهای آن حفاظت کنند.

وی با بیان وجود دغدغه هایی درصنعت هسته ای افزود: همه مردم ایران با پیشرفت های هسته ای احساس غرور کردند و مسئولان صنعت هسته ای کشور نباید نسبت به این غرور ملی کشور بی تفاوت باشند.

شهید مصطفی احمدی روشن در روز ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۸ در روستای سنگستان استان همدان متولد شد و در سال ۷۷ وارد دانشگاه صنعتی شریف تهران گردید و در سال ۸۱ از این دانشگاه در رشته مهندسی پلیمر فارغ التحصیل شد.

احمدی روشن دارای مقالات متعدد علمی در رشته پلیمر بود که سرانجام در روز ۲۱ دی ۱۳۹۰ پس از خروج از منزل در تهران توسط دشمنان ایران اسلامی ترور و به شهادت رسید.

کد خبر 305206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.