پیشرفت های هسته ای کشور مرهون خون شهدایی همچون احمدی روشن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حفظ دستاوردها و پیشرفت های علمی کشور یک مطالبه عمومی مردم است، گفت: پیشرفت های هسته ای صلح آمیز کشور علاوه بر مجاهدت های صورت گرفته مرهون خون شهدایی همچون مصطفی احمدی روشن و سایر شهدای عزیز این عرصه است.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سردار غلامحسین غیب پرور با اشاره به تلاش های مجاهدانه دانشمندان هسته ای در پیشرفت های به دست آمده در این زمینه اظهار کرد:همه دانشمندان این عرصه برای پیشرفت های هسته ای شبانه روز تلاش کردند اما دانشمندان شهید به الگویی ماندگار در این عرصه تبدیل شدند.

وی با تاکید براینکه صبر و استقامت خانواده های معزز دانشمندان شهید برای همه یک درس بزرگ است، افزود: دشمنان ما به خوبی دریافته اند که با ملتی مقاوم و مستحکم رو به رو هستند که همواره مدافع انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور خویش هستند.

غیب پرور با بیان اینکه حفظ دستاوردها و پیشرفت های علمی کشور یک مطالبه عمومی مردم است، گفت:هر پیشرفتی در کشور مرهون تلاش ها و مجاهدتهای فراوان دانشمندان و عالمان عرصه های مختلف است اما پیشرفت های هسته ای صلح آمیز کشور علاوه بر مجاهدتهای صورت گرفته مرهون خون شهدایی همچون مصطفی احمدی روشن و سایر شهدای عزیز این عرصه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خیانت های دشمنان ایران اسلامی علیه ملت تصریح کرد: مقاومت مردم ایران که الگوی آن در خانواده های شهدا به خوبی تجسم یافته است همواره سد راهی مقابل دشمنان ماست که نمی گذارد به اهداف شوم خود دست یابند.

کد خبر 305203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.