تیم ملی ذوب‌آهن نمی‌شود

استدلال سرمربی تیم ملی برای مخالفت با تدارک جشن صعود به جام جهانی در شب دیدار با ازبکستان دست‌کم از دید هواداران ذوب‌آهن کاملاً منطقی است.

به گزارش ایمنا، احتمال قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در پایان دیدار با ازبکستان از یک طرف و پیش‌بینی تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی در شب مسابقه از طرف دیگر فدراسیون فوتبال را به صرافت تدارک جشن صعود پس از پایان این دیدار انداخت اما با مخالفت جدی کارلوس کی‌روش روبرو شد.

سرمربی تیم ملی با این استدلال که این کار ممکن است تمرکز ملی‌پوشان را بر هم بزند و به مثابه فشاری مضاعف برای آنها باشد برنامه فدراسیون را وتو کرد.

استدلال مرد پرتغالی دست‌کم برای هواداران اصفهانی کاملاً منطقی است چون برخی از آنها احتمالاً هنوز هم اتفاقات هفته پایانی لیگ هشتم را فراموش نکرده‌اند. بیش از هشت سال پیش ذوب‌آهن برای قطعی کردن قهرمانی خود در آخرین هفته لیگ برتر تنها به یک تساوی بیرون از خانه برابر فولاد نیاز داشت اما با قبول یک شکست سنگین در اهواز قهرمانی را به نفع استقلال تهران از دست داد.

در آن زمان بسیاری دلایل باخت عجیب ذوب‌آهن و متعاقباً از دست رفتن ناباورانه قهرمانی را به قرار داشتن عوامل تیم در حال و هوای قهرمانی نسبت دادند. سبزپوشان اصفهانی که قهرمانی خود را مسجل فرض کرده بودند قبل از قطعی کردن آن در حال برنامه‌ریزی برای چگونگی برگزاری جشن احتمالی بودند اما این حواس پرتی در نهایت برای آنها به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شد.

کد خبر 304923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.