پیشرفت سامانه موشکی سپاه فکر تجاوز را از ذهن دشمنان دور کرده است

سردار نعمان غلامی با اشاره به اهمیت توسعه  ابعاد نظامی کشور جهت جلوگیری از حمله بیگانگان به کشور اظهار داشت: سامانه موشکی سپاه با پیشرفت هایی که داشته دشمنان نظام و انقلاب را از آب و خاک کشور دور نگه داشته است.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در کنار تلاش برای ایجاد امنیت، در بحث مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نیز به خوبی ظاهر شده است، گفت: سپاه و بسیج خودش را از مردم می داند و در تلاش است که به عنوان نهادهای انقلابی، به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه  ابعاد نظامی کشور جهت جلوگیری حمله بیگانگان به کشور اظهار داشت: سامانه موشکی سپاه با پیشرفت هایی که داشته دشمنان نظام و انقلاب را دور نگه داشته است و نباید از یاد برد که اگر دشمن به این نتیجه می رسید که تصرف و تجاوز به خاک ایران، هزینه زیادی برایش نخواهد داشت، قطعا این کار را می کرد و این نیروهای مردمی و بسیج و سپاه هستند که معادلات را تغییر دادند و خاری در چشم بیگانگان هستند.

سردار غلامی تاکید کرد: سپاه و بسیج باید آگاه باشند تا دشمن در بین آنها نفوذ نکند و منابع اطلاعاتی آنها همیشه محفوظ بماند زیرا عامل اصلی امنیت کشور و مرزهای ما این نیروهای خدوم می باشند.

کد خبر 304764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.