تیم ملی والیبال بامداد سه‌شنبه راهی ایتالیا می‌شود

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته نخست لیگ جهانی بامداد سه‌شنبه نهم خردادماه راهی ایتالیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ از ۱۲ تا ۲۸ خردادماه با حضور ۱۲ تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.
هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی سه کشور ایتالیا، صربستان و روسیه برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان می‌رود.
کاروان تیم ملی والیبال ایران ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه نهم خردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی شهر رم ایتالیا می‌شود و ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه رم خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران پس از یک ساعت و پنج دقیقه توقف در فرودگاه رم، با پرواز دیگری به سمت شهر آنکونا حرکت خواهد کرد و ساعت ۹ و پنج دقیقه صبح سه شنبه به فرودگاه شهر آنکونا می رسد سپس با اتوبوس راهی شهر پیزارو محل برگزاری هفته نخست لیگ جهانی در ایتالیا می‌شود که حدود ۷۰ کیلومتر فاصله با فرودگاه آنکونا دارد.
بر اساس برنامه هفته نخست لیگ جهانی ملی‌پوشان والیبال ایران روز های ۱۲ تا ۱۴ خردادماه به ترتیب به مصاف تیم‌های ایتالیا، برزیل و لهستان می‌روند و ۱۵ خردادماه شهر پیزارو را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

کد خبر 304752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.