مشارکت مردم شهرضا در انتخابات بالاتر از میانگین کشوری بود

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: مردم شهرضا با مشارکت بیش از ۷۵ درصدی در انتخابات، حماسه ای دیگر را در تاریخ افتخارات خود به ثبت رساندند که ۲ درصدی بالاتر از میانگین کشوری بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محسن گلابی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان داد که آنها همچنان انقلاب اسلامی و نظام را مورد حمیات خود قرار می‌دهند و به فرامین رهبر معظم انقلاب پایبند هستند.

وی اظهار کرد: شرکت حدود ۸۲ هزار نفر از جمعیت ۱۰۷ هزاری واجدان شرایط رأی دادن در شهرستان شهرضا مشارکت بیش از ۷۵ درصدی را نشان داد که ۲ درصد بیش از میانگین کشوری بود.

فرماندار شهرضا بیان کرد: مردم شهرضا در انتخابات ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار خود به ثبت رساندند که برای همیشه ماندگار خواهد شد.

گلابی ادامه داد: صحت انتخابات شهرستان شهرضا به تأیید شورای نگهبان رسید و عملاً این مرحله از انتخابات در این شهرستان نیز به اتمام رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر ضرورت اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: باید زمینه اجرای احکام و دستورات دینی در جامعه فراهم شود که یکی از آنها ایجاد مکانهایی ویژه بانوان است تا آنها نیز بتوانند با آزادی عمل در این محیطها فعالیت کنند.

فرماندار شهرضا عنوان کرد: مجموعه فرهنگی باغ بانوان شهرداری شهرضا محیط مناسبی برای حضور بانوان است اما لازم است این مجموعه هرچه سریعتر تعیین تکلیف شده و در اختیار این قشر از جامعه قرار گیرد.

گلابی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: هوش و درایت سیاسی مردم بسیار بیش از آن چیزی است که بسیاری از افراد گمان می‌کنند، آنها در مواقع حساس نظیر انتخابات، بر خلاف همه تبلیغات انجام شده، در عمل پاسخ خود را به شرایط موجود ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار جامعه ما بسیار باهوش، آگاه و فهیم هستند و این مسئله را در شرایط مختلف ثابت کرده‌اند.

کد خبر 304725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.