تکمیل ظرفیت 4500 نفره حج اصفهان رو به پایان است/متقاضیان سریع مراجعه کنند

مدیر حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه ظرفیت استان اصفهان برای اعزام کاروان به حج 4500 نفر بوده است، گفت: متقاضیانی که هنوز نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، باید هرچه سریع‌تر به دفاتر خدماتی مراجعه و در تکمیل ظرفیت کاروان‌ها ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان در نهایت، ثبت‌نام نهایی کاروان‌های حج تمتع از 23 اردیبهشت به مدت 5 روز برای افرادی که ودیعه حج خود را تا مبلغ 10 میلیون تومان تکمیل کرده بودند، انجام شد و از روز 30 اردیبهشت‌ماه فرآیند تکمیل ظرفیت کاروان‌ها آغاز شده است.

غلامعلی زاهدی، مدیر حج و زیارت استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار داشت: آغاز اعزام‌ها برای کل کشور از 9 مرداد و 20 مرداد اعلام ‌شده اما زمان اعزام کاروان استان‌ها هنوز اعلام‌ نشده است.

وی استقبال مردم اصفهان از اعزام به سفر حج را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: کسانی که تا پایان آبان ماه 85 ودیعه‌گذاری کرده‌اند، فراخوان شده‌اند تا به سامانه haj96.haj.ir و یا دفاتر خدماتی مراجعه کرده و نسبت به انتخاب کاروان و ثبت‌نام قطعی خود در کاروان‌هایی که ظرفیت خالی دارند، اقدام کنند.

زاهدی بابیان اینکه 4500 نفر ظرفیت اختصاص‌یافته به استان اصفهان برای اعزام به حج است، افزود: این ظرفیت در حال تکمیل و رو به پایان است و متقاضیانی که هنوز نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، باید هرچه سریع‌تر به دفاتر خدماتی مراجعه و در مرحله تکمیل ظرفیت کاروان‌ها ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به اینکه اعزام مجدد کاروان‌های حج به‌ عنوان مصلحت نظام و با تمهیدات و مذاکرات بسیار انجام ‌شده، تأکید کرد: امنیت کامل حجاج با تفاهم‌نامه‌هایی بین ایران و عربستان به امضا رسیده و تأمین ‌شده است.

به گزارش ایمنا، به گفته رئیس سازمان حج و زیارت، برنامه‌های آموزشی و معاینات پزشکی حجاج، بلافاصله بعد از تکمیل ظرفیت‌ها و از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

گفتنی است، از هر خانواده آسیب‌دیده در منا، دو نفر سهمیه حج دارند و می‌توانند در صورت تمایل ثبت‌نام کرده و مشرف شوند.

کد خبر 304720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.