برنامه مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۷ اعلام شد

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۷ از ۱۳ تا ۱۷ تیرماه به میزبانی برزیل پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی با حضور ۱۲ تیم از ۱۲ تا ۲۹ خردادماه و با برگزاری ۵۴ مسابقه پیگیری خواهد شد.
در سطح یک این رقابت ها ۱۲ تیم برزیل، ایتالیا، لهستان، ایران، صربستان، آمریکا، کانادا، بلژیک، فرانسه، روسیه، بلغارستان و آرژانتین با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت پنج تیم برتر به همراه برزیل به عنوان میزبان به مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۷ صعود می‌کنند.
رقابت‌های مرحله نهایی لیگ جهانی امسال در مدت پنج روز در شهر کوریتیبا برزیل پیگیری خواهد شد که سه روز نخست (سه شنبه ۱۳ تا پنج شنبه ۱۵ تیرماه) به دور مقدماتی این مرحله اختصاص دارد.
در این مرحله تیم های برزیل (میزبان) با تیم های سوم و چهارم جدول مقدماتی در گروه A و سه تیم اول، دوم و پنجم جدول دور مقدماتی در گروه B قرار می‌گیرند.
پس از سه روز مسابقه تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و تیم های سوم از دور مسابقات حذف می شوند.
مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ روز جمعه ۱۶ تیرماه انجام می شود و تیم های اول و دوم گروه های A و B به صورت ضربدری با هم بازی می کنند تا تیم های برنده به دیدار نهایی و بازنده به مسابقه رده بندی که روز شنبه ۱۷ تیرماه برگزار می شود، صعود کنند. سال گذشته در مرحله نهایی لیگ جهانی یک روز استراحت بعد از مرحله مقدماتی در نظر گرفته شده بود که امسال اینگونه نیست و مسابقات به صورت متوالی برگزار می شود.
پس از مشخص شدن رتبه های اول تا ششم لیگ جهانی سال ۲۰۱۷، دو میلیون و ۱۰۰ هزار دلار پاداش به آنان تعلق خواهد گرفت که جدول آن به شرح زیر است:
۱- قهرمان لیگ جهانی سال ۲۱۰۷: یک میلیون دلار
۲- نایب قهرمان: ۵۰۰ هزار دلار
۳- تیم سوم: ۳۰۰ هزار دلار
۴- تیم چهارم: ۱۵۰ هزار دلار
۵- تیم پنجم: ۷۵ هزار دلار
۶- تیم ششم: ۷۵ هزار دلار

کد خبر 304700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.