حضور باشکوه در انتخابات نشان از دینداری مردم است

امام جمعه نایین گفت: خیل عظیم شرکت کنندگان در انتخابات نشان از دینمداری مردم است و امید است مورد خوشنودی امام عصر (عج) قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی(ع) این شهر افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان داد که این ملت همانند گذشته در کنار رهبر معظم انقلاب قرار دارند.
وی اظهارکرد: خیل عظیم شرکت کنندگان در انتخابات نشان از دینمداری مردم است و امید است مورد خوشنودی امام عصر (عج) قرار گیرد.
امام جمعه نایین تاکید کرد: تمام نامزدهای حاضر در انتخابات همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از این پس رقابت ها را به رفاقت تبدیل کنند و دست در دست هم برای آبادانی این سرزمین بکوشند.
حجت الاسلام سجادی در ادامه به نخستین سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان اشاره کرد و افزود: آمریکا از این طریق اهدافی را دنبال می کند.
وی با بیان اینکه آمریکا از این راه قصد دارد نیروهایی بصورت نیابتی در منطقه داشته باشد، افزود: در سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان، بی سابقه ترین قرارداد با اعتبار بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار برای تامین امنیت عربستان منعقد شد و این قرارداد درست در زمان انتخابات ما منعقد شد.
سجادی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریگ فت و افزود: رمضان ماه بسیار بزرگی است و در این ماه برای تمام اعمال خوب ما پاداش چند برابری در نظر گرفته می شود و قرآن در این ماه نازل شده است و یکی از بزرگترین واجبات این ماه روزه محسوب می شود.
امام جمعه نایین ظمن تشکر از حضور مردم در نمازجمعه گفت: از هفته آینده نماز جمعه در مسجد جامع نایین برگزار می شود. /

کد خبر 304491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.