صعود اروپایی در رقابت جهانی؟

تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران در تلاش برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان پس از برتری برابر تیمی از آمریکای مرکزی و باخت به حریفی آفریقایی امروز در سومین گام به مصاف یک تیم اروپایی می‌رود.

به گزارش ایمنا، تیم ملی جوانان ایران در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی زیر ۲۰ سال امروز به مصاف پرتغال می‌رود. شاگردان امیرحسین پیروانی در اولین گام کاستاریکا را شکست دادند اما در دومین مسابقه بازی ۲ بر صفر برده را به شکل عجیبی با نتیجه ۴ بر ۲ به زامبیا واگذار کردند.

ایران با وجود باخت به زامبیا در حال حاضر پشت سر این حریف آفریقایی و با ۲ امتیاز برتری نسبت به تیم‌های پرتغال و کاستاریکا در رده دوم جدول رده‌بندی گروه سوم قرار دارد.

از هر یک از گروههای ششگانه جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی ۲ تیم اول هر گروه در پایان مرحله مقدماتی راهی دور بعد می‌شوند. اما از بین ۶ تیمی که در گروه خود در رده سوم قرار گرفته‌اند هم چهار تیم برتر به جمع ۱۶ تیم پایانی این رقابت‌ها ملحق می‌شوند. با این اوصاف، جوانان ایرانی علیرغم باخت سنگین به زامبیا همچنان شانس بسیار خوبی برای راهیابی به دور بعد دارند.

این مسابقه که از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز به وقت ایران در شهر چئونان آغاز می‌شود به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

کد خبر 304446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.