امکان تقلب در انتخابات های کشور وجود ندارد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: امکان تقلب در انتخابات های کشور با وجود نظارت های گسترده وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران به انتخابات جمعه هفته گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: مشارکت ۷۳ درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا افتخاری برای نظام است.

وی افزود: مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای نظام جمهوری اسلامی ایران را تاکردند و با وجود پیروزی کاندید جدید اما  مردم و رهبر انقلاب در این انتخابات پیروز واقعی این عرصه هستند که تحلیل گران خارجی نیز به این موضوع توجه کرده و اظهاراتی داشته اند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون بیان داشت: مردم شهرستان تیران و کرون نیز با مشارکت ۹۴ رصد رکورد شکنی در انتخابات داشته اند و حضور پر شکوه و بی نظیری برای مردم این شهرستان به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در فضای سالم و بدون تقلب برگزار شد، اظهارکرد: امکان تقلب در انتخابات های کشور با وجود نظارت های گسترده وجود ندارد و کسی نباید اداری تقلب داشته باشد.

حجت الاسلام رشیدیان اضافه کرد: اگرچه ممکن است انتخابات با تخلف برخی از افراد مواجه شده باشد اما امکان تقلب در هیچ از انتخابات های کشور وجود ندارد و تایید انتخابات توسط شورای نگهبان فصل الخطاب بوده و با تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت بر همه تمام است.

وی با بیان اینکه همه رئیس جمهور را یاری کنند، خاطرنشان ساخت: ائمه جمعه همانند عموم مردم به درخواست رئیس جمهور برای کمک نسبت به رفع مشکل کشور لبیک می گویند و با رئیس جمهور در برنامههای همراه می شوند.

خطیب جمعه تیران با بیان اینکه کشورهای مدعی دموکراسی چنین مشارکتی را تاکنون نداشته اند، تصریح کرد: مشارکت خوب مردم بسیار کارساز بوده و رئیس جمهور منتخب باید به وعده های خود عمل کند و مردم وسایر مسئولان نیز رئیس جمهور را در برنامه هایش یاری کنند که  موفقیت رئیس جمهور، موفقیت ملت و رهبر انقلاب است.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون یادآورشد: منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز به مطالبات مردم رسیدگی کنند و با برنامه ریزی منجسم به رفع مشکلاتت بپردازند و رفع مشکلات فرهنگی را مدنظر داشته باشند زیرا کمبودهای فرهنگی منجر به بروز تخلف، کم کاری و بد اخلاقی و رفتارهای ناصحیح می شود.

وی در بخشی از سخنان خود به نوکری آل سعود از دولت آمریکا اشاره کرد و گفت: آل سعود سود و منفعتی از همنشینی با دولت آمریکا و اهدا هدیه به رئیس جمهور این کشور نمی برد و نتیجه همراهی ها با این چنین دولتی سرنوشتی جز صدام نیست.

  وی ادامه داد:  دولت آمریکا تنها به دنبال امکانات و استعمار و تحقق اهداف خود است که  نوکران خود را در این مسیر بکار می گیرد و پس از غارت اموال سرانجامی چون صدام را برای آن ها محقق می سازد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه در نشست اخیر دولت آمریکا با کشورهای منطقه در عربستان ایران محکوم شده است، بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران به زیاده خواهی ها و حرف های ظالمانه این نشست پاسخ قاطعانه بدهد.

وی با بیان اینکه کشور ایران با وجود استقلال سرمایه های بزرگ هیچ گاه تسلیم ظلم نمی شود، یادآورشد: قدرت ایران اسلامی به خون شهدا، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب است.

وی در بخشی از سخنان خود به حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد وگفت: جمعیت ۲۲۰ هزار نفرهدر زندان های کشور هستند که ۱۵۰ هزار نفر آن ها دارای خانواده و ۱۱۰ هزار نفر از آن ها دارای زن و بچه هستند که خانواده های آن ها نیازمند حمایت هستند.

وی یادآورشد: دستگاه قضایی مجازات زندان را در برخی از جرائم که مجازات های دیگر مانند شلاق است حذف کند و مجازات های دیگر را جایگزین کند تا اینکه هزینه های ناشی از نگهداری زندانیان و مشکلات ناشی از زندان کاهش یابد.

کد خبر 304420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.