آمریکا اهدافی چون حمایت از آل سعود در کشتار مردم یمن دارد

کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: آمریکا اهدافی چون حمایت از آل سعود در کشتار مردم یمن، تقویت حکومت آل سعود در مقابل اقتدار ایران و خالی کردن خزانه عربستان جهت جبران ورشکستگی خود در این سفر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، ‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه این هفته کاشان، ضمن محکومیت جنایت حکومت بحرین در حمله به رهبر شیعیان آن کشور اظهار داشت: این حمله که ۵ شهید و بیش از ۱۰۰ مجروح به همراه داشت همزمان با سفر ترامپ به خاورمیانه و پشتیبانی آل سعود صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: جالب است در این شرایط روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی عربستان را سرچشمه گروه های تروریستی برمی شمارد و ایران را بزرگ تر از آن دانسته که آمریکا بتواند آن را منزوی کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ۲۹ اردیبهشت روز خروش ملت ایران بود که باز هم مردم، وفاداری خود به نظام را ثابت کرده و از آزمون انتخابات سربلند بیرون آمدند.

‌آیت الله  نمازی اذعان داشت: ملت ایران با خروش و قیام علیه استکبار و شرکت بیش از ۷۰ درصدی در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تو دهنی سختی به رئیس جمهوری پلید آمریکا زدند.

وی با بیان این که باید از هوشیاری و بیداری ملت ایران شاکر بود گفت: البته انتخابات با همه زیبایی ها و شکوه متاسفانه تلخی هایی از جمله توهین و تخریب ها توسط کاندیداها و هواداران هم داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آبروی مومن بسیار مهم است و توهین و تخریب گناه بسیار بزرگی است که در این دو انتخابات شاهد حرمت شکنی ها بودیم.

آیت الله نمازی تصریح کرد: باید همه بدانند که دوران رقابت ها به پایان رسیده است و دوران سازندگی و رفاقت شروع شده است.

خطیب جمعه کاشان افزود: توصیه می کنم اگر کاندیداها اهانت یا توهینی انجام دادند در این ماه مبارک رمضان، آن را جبران کنند و با هم متحد برای ساختن ایرانی آباد و باعظمت تلاش کنند

کد خبر 304415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.