اقتدار امروز کشور مرهون رزمندگان اسلام است

مبارکه- شهردار مبارکه گفت: اقتداری که امروز در جهان برای ایران اسلامی به ارمغان آمده است مرهون زحمات رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه محمد شرفا در پیاده روی خانوادگی بمناسبت سوم خرداد ماه  گفت: این روز یادآور ازخودگذشتگی‌ها، رادمردی‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنانی است که با تمام هستی خود از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین دفاع کردند.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، امام خمینی (ره) و رزمندگان افزود: اقتداری که امروز در جهان برای ایران اسلامی به ارمغان آمده است مرهون زحمات رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس است.

شرفا با تبریک به اعضای منتخب شورای شهر مبارکه در دوره پنجم و خسته نباشید و خداقوت به اعضای شورای شهر مبارکه در دوره گذشته گفت:  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور گسترده و استقبال خوب در شهر مبارکه برگزار شد .

وی با بیان  اینکه رویکرد شهرداری مبارکه در دوره چهارم فرهنگی، ورزشی و عمرانی بوده است اظهار کرد: ارتباط و تعامل خوبی بین اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری مبارکه وجود دارد .

شرفا با بیان اینکه شهرداری مبارکه در دو سال گذشته برنامه های شاد و متنوعی را در سطح شهر برگزار کرده است افزود: سال گذشته برای اولین بار ورزش های همگانی در سطح شهر و پارک های مبارکه برای خانم ها و آقایان برگزار شد که با استقبال بسیار خوب شهروندان همراه بود.

وی گفت: استقبال بسیار خوب شهروندان از ورزش های همگانی باعث این شد که در سال جدید برنامه های مدون و بهتری را در این زمینه اجرا کنیم.

شهردار مبارکه با اشاره به افتتاح و بهره برداری از باغ بانوان این شهر گفت: برنامه های لازم انجام شده تا بانوان بتوانند برنامه ها و مسائل ورزشی، آموزشی و فرهنگی خود را در این باغ پیگیری کنند و در آینده برنامه های ورزش همگانی ویژه بانوان در این باغ برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه استخر مسافت کوتاه فتح المبین با همکاری بخش خصوصی در محله نصیرآباد شهر مبارکه در حال احداث و تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد اظهار کرد: ساخت این استخر بعنوان هدیه ای به شهروندان و یکی از فعالیت های شهرداری با همکاری بخش خصوصی محسوب می شود.

شرفا با بیان اینکه مردم استقبال و استفاده خوبی از امکانات ورزشی و وسایل موجود در پارک ها دارند گفت: شهروندان مبارکه ای ارتباط خوبی با ورزش دارند .

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در این دوره هم فعالیت های خوب و مفیدی در زمینه ارتقاء ورزش و شادی و نشاط در شهر مبارکه انجام دهیم افزود: لازمه برخورداری از شهر با نشاط و سالم ، داشتن مردم و شهروندان با نشاط و ورزشکار است .

شهردار مبارکه  خاطرنشان کرد: استقبال تعداد زیادی از مردم و شهروندان از برنامه های ورزشی و تفریحی شهرداری، ما را برای ارائه برنامه های متنوع تر و با نشاط تر، ترغیب و تشویق می کند.

این همایش به مناسبت سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خرمشهر و جنگ تحمیلی و از محل ورزشگاه 22 بهمن تا پارک سرارود برگزار شد .

در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شهروندان هدایای نفیسی از جمله کمک هزینه سفر مشهد مقدس، دوچرخه و وسایل ورزشی اهدا شد .

کد خبر 304394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.