سابقه لالیگایی کافی نیست

کاپیتان پیشین تیم ملی که هیچ سابقه‌ای در هدایت تیم‌های لیگ برتری ندارد نتوانست تا با اتکا به سوابق درخشان دوران بازیگری به نیمکت تیم مدعی و پُرطرفدار شهر تبریز برسد.

به گزارش ایمنا، با انتخاب یحیی گل‌محمدی به سرمربیگری تراکتورسازی جواد نکونام رقابت بر سر تصاحب نیمکت تیم تبریزی را به همبازی سابقش در تیم ملی باخت.

بازگشت کاپیتان سابق تیم ملی به لیگ برتر در کسوت سرمربی هرچه اتفاق جذابی برای فوتبال ایران محسوب می‌شد اصلاً به مذاق هواداران تراکتورسازی خوش نمی‌آمد زیرا آنها هیچ علاقه‌ای نداشتند تا تیم محبوبشان محلی برای آزمایش و خطای یک مربی جوان و کم‌تجربه باشد. در مقابل، گزینه دلخواه‌تر طرفداران تراکتورسازی گل‌محمدی بود که پیشتر در تیم‌های پرسپولیس، نفت تهران و ذوب‌آهن به اندازه کافی تجربه کسب کرده و به نوعی امتحانش را پس داده بود.

به این ترتیب، نکونام که به نظر می‌رسد دیگر جایی در کادر فنی کارلوس کی‌روش در تیم ملی هم ندارد نتوانست با اتکا به مدارک ابتدایی مربیگری، بازی‌های پُرشمار ملی و چندین سال سابقه حضور در لالیگا به نیمکت یک تیم لیگ برتری برسد. دست‌کم این موارد برای تصاحب نیمکت یک تیم مدعی و پُرطرفدار که کوچکترین فعل و انفعالاتش از سوی هواداران پُرشمار آن با شدت و حساسیت زیاد دنبال می‌شود کفایت نکرد.

کد خبر 304287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.