با احداث سالن کشتی مقرب، ۳۰۰ مترمربع به سرانه ورزشی منطقه ۳  اضافه شد

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: با افتتاح سالن کشتی پهلوان مقرب ۳۰۰ مترمربع به سرانه ورزشی منطقه ۳ شهرداری اصفهان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسمی در حاشیه مراسم هر هفته چند افتتاح اظهار کرد: امروز به میمنت سالروز آزادسازی خرمشهر، شاهد مراسم افتتاحیه سالن کشتی مرحوم پهلوان مقرب هستیم که در منطقه ۳ شهرداری اصفهان واقع شده و با حمایت های مدیر این منطقه و کارکنان آن به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: سال گذشته کلنگ این مجموعه ورزشی به زمین زده شد که با افتتاح آن یک فضای ۳۰۰ متری به سرانه ورزشی این منطقه افزوده می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان عنوان کرد: این سالن یکی از سالن های اختصاصی این منطقه است که نونهالان، نوجوانان و جوانان می توانند از آن استفاده کرده و با حضور در تمرینات و برنامه های آموزشی این مکان بتوانند رشته کشتی را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهند.

وی خاطر نشان کرد:‌ این سالن از محدود سالن هایی است که ستون ندارد و از استاندارد کامل برخوردار است که امیدواریم مورد رضایت مردم منطقه و کشتی گیران، پهلوانان و مربیان واقع شود و قهرمانان و پهلوانان بیشتری را تحویل جامعه بدهند.

کد خبر 304250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.