کمربند شمالی خوراسگان با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان امسال آزادسازی می شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری برای آزادسازی کمربند شمالی خوراسگان ۳۶ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

به گزارش  خبرگزاری ایمنا، احداث کمربند شمالی خوراسگان یکی از ابر پروژه های منطقه ۱۵ است که با اجرای این پروژه خیابان جی نفسی تازه می کند.

همچنین  با احداث این پروژه افرادی که قصد عزیمت به باغ رضوان، میدان میوه و تره بار و شرق اصفهان را دارند به جای عبور از خیابان جی برای کاهش ترافیک می توانند از کمربند شمالی اصفهان عبور کنند.

رضا مختاری مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در این باره  گفت: احداث کمربند شمالی خوراسگان از انتهای خیابان سلمان آغاز و با عبور از خیابان های الله اکبر، شهدای ابر، لاله ، ستار و کنگاز  به بزرگراه شهید آقابابایی منتهی می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آزادسازی این پروژه در دست اجراست، تصریح کرد: اگر شهروندان همکاری های لازم را با شهرداری داشته باشند، به طور حتم آزادسازی این پروژه به زودی تکمیل می شود.

مدیر منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه آزادسازی این پروژه تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: در سال جاری برای آزادسازی این پروژه نیز  ۳۶ میلیارد تومان و برای اجرایی آن نیز با اعتبار ۱۴ میلیاردتومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 304131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.