ضرورت دعوت از شرکت‌های هواپیمایی موثر برای توسعه گردشگری اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه فرودگاه اصفهان یکی از موضوعات مهم در بخش گردشگری است، گفت: برای توسعه گردشگری به دنبال دعوت از شرکت های هواپیمایی موثر به استان اصفهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیدعبدالوهاب سهل آبادی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه گردشگری و اولین نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ اصفهان، اظهار داشت: اگر تمام مشکلات تولید و صنعت برطرف شود می توان تنها ۲۵ درصد اشتغال در کشور ایجاد کنیم این درحالیست که ۷۵ درصد اشتغال در اختیار بخش خدمات است.

وی با اشاره به ایجاد مثلث طلایی گردشگری ما بین اتاق های اصفهان، شیراز، یزد، بیان داشت: در این خصوص نشست هایی برگزار و از سوی مدیریت شهر همکاری هایی صورت گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خطاب به مدیرکل فرودگاه اصفهان، گفت: توسعه فرودگاه یکی از موضوعات مهم در بخش گردشگری است و اصفهان به عنوان دومین استان کشور باید فرودگاهی زیبنده خود داشته باشد.

وی همچنین از استاندار اصفهان خواست نسبت به پروژه های راه آهن سریع السیر اصفهان- تهران و توسعه فرودگاه اصفهان توجه ویژه ای داشته باشد و از سوی دیگر زاینده رود برای نشاط این شهر، جاری باشد.

سهل آبادی با تاکید بر اینکه ادبیات کشور بعد از برجام تغییر کرد، تصریح کرد: بسیاری از تجار و صنعتگران کشورهای خارجی برای شناسایی پتانسیل های ما خواهان حضور در ایران و اصفهان هستند.

وی در خصوص وضعیت هتل های اصفهان، گفت: با وجود افزایش آمار هتل های اصفهان، ما باز نیازمند هتل های بیشتری هستند چرا که مهمانان زیادی خواستار سفر به این شهر هستند بنابراین ما در بخش دولتی و خصوصی نیازمند هتل هستیم.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، ساخت هتل نیازمند حمایت ویژه از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در این بخش است.

وی با اشاره به چهارفصل بودن و همچنین پتانسیل ها، منابع و بناهای دیدنی و تاریخی در استان اصفهان، بیان داشت: با وجود این پتانسیل ها متاسفانه هنوز نتوانسته ایم در حوزه اشتغال بخش گردشگری موفق عمل کنیم.

سهل آبادی خاطرنشان کرد: ما به دنبال دعوت از شرکت های هواپیمایی موثر به استان اصفهان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی و به ریاست استاندار اصفهان نسبت به تعیین برند اصفهان اقدام و فعالیت کرده است، گفت: خوشبختانه برند اصفهان تعریف شده است و امیدواریم به زودی توسط استاندار و شهردار پرده برداری شود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در پایان با بیان اینکه اتاق بازرگانی یکی از سهام داران نمایشگاه است، تاکید کرد: در نیمه دوم سال ۹۶ پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 304123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.