مشارکت 100 درصدی بوئین میاندشتی ها در انتخابات/اعلام نتایج نهایی شوراها

بوئین میاندشت - فرماندار بوئین میاندشت گفت: مردم آگاه و غیور این شهرستان با مشارکت بالای خود دراین رقابت بزرگ ملی رکورد زدند.

ماشالله طحانیان زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بوئین میاندشت، با ابراز خرسندی از برگزاری پرشور دوازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره  انتخابات شوراهای اسلامی شهر رو روستا  در این شهرستان اظهار کرد: دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در کمال صحت، امنیت، آرامش و با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان برگزار گردید .

وی با اشاره به مشارکت صد در صدی مردم بوئین میاندشت در این انتخابات، عنوان کرد: مردم آگاه و غیور شهرستان با مشارکت بالای خود دراین رقابت بزرگ ملی رکورد زدند.

وی در ادامه عرصه انتخابات را نمود مشارکت سیاسی دانست و افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای اولین بار به صورت مستقل دراین شهرستان برگزار شد که خوشبختانه مردم فهیم بوئین میاندشت به اهمیت این موضوع واقف بودند و  از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

طحانیان زاده در پایان با ارائه توضیحاتی درباره اهمیت و نقش شوراها در آبادانی و توسعه خدمات شهری و روستایی،  در ادامه نتیجه نهایی انتخابات شوراهای شهر  شهرستان بوئین میاندشت را بدین ترتیب اعلام کرد:

شورای اسلامی شهر بویین میاندشت :

۱ ـ آقای مجتبی دوست محمدی با  ۲۶۲۱ رأی

۲ ـ آقای مرتضی احمدی با   ۲۱۹۰ رأی

۳ ـ خانم سعیده دوست محمدی با  ۲۱۳۴ رأی

۴ ـ آقای مصطفی مرتضایی با ۲۰۷۳ رأی

۵ ـ آقای نوراله علائی بوئینی با  ۱۸۴۱ رأی

شورای اسلامی شهر افوس

۱ ـ آقای علی کیخائی افوسی با  ۱۵۲۲ رأی

۲ ـ آقای حشمت اه شاهسوندی با  ۱۲۴۵ رأی

۳ ـ آقای هوشمند حاجی بنده با ۱۱۷۴ رأی    

۴ ـ آقای احمد برهانی با    ۱۰۵۶ رأی

۵ ـ آقای سید داود موسوی با  ۹۶۶  رأی

کد خبر 303920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.