۵۰ پایانه غیرنقدی شارژ اصفهان کارت راه اندازی می شود

مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان از راه انــدازی ۵۰ پایانه غیرنقدی شارژ اصفهان کارت ظرف یکماه آینده خبر داد و گفت: شهروندان اصفهانی می توانند با استفاده از این پایانه ها با کسر مبلغ مورد نظر از حساب بانکی خود، "اصفهان کارت" خود را شارژ کنند.

فرهاد گلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های استفاده حداکثری از اصفهان کارت در حال گسترش است در همین راستا طراحی و راه اندازی پایانه هایی شبیه تلفن های همگانی برای شارژ "اصفهان کارت" طراحی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه ظرف یکماه آینده ۵۰ پایانه غیرنقدی شارژ در اصفهان راه اندازی می شود، ادامه داد: شهروندان اصفهانی می توانند با استفاده از این پایانه ها با کسر مبلغ مورد نظر از حساب بانکی خود، "اصفهان کارت" خود را شارژ کنند.

مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان در ادامه گفت: در حال حاضر علاوه بر نقاطی همچون باجه های سنتی فروش شارژ در نزدیکی ایستگاه های اتوبوس، تعداد زیادی از فروشگاه های مختلفی اعم از سوپرمارکت ها، لوازم التحریرها، تمامی ایستگاه های بازیافت و تمامی ایستگاه های دوچرخه به شارژ اصفهان کارت تجهیز شدند و تعداد دیگری نیز در حال تجهیز هستند که با گسترش زیرساخت ها  به خصوص ایجاد پایانه های شارژ بین ایستگاهی این مسأله نیز مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: فروشگاه های مختلف که به نوعی با پول خرد سرو کار دارند در صورت علاقه مندی جهت داشتن امکان شارژ اصفهان کارت تقاضای خود را با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۷۳۰۳۰ اعلام کنند تا همکاران ما با مراجعه به این فروشگاه ها، سرویس شارژ اصفهان کارت را بر روی دستگاه POS بانکی متصدیان فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون این کارت در اتوبوس، تاکسی، قطار شهری، ایستگاه های دوچرخه، پارکینگ های طبقاتی، شهر رویاها، تله کابین صفه، باغ گلها، باغ پرندگان، تله سیژ، باغ موزه پروانه ها، نمایشگاه خزندگان، نمایشگاه بین المللی و ورزشگاه نقش جهان استفاده می شود، عنوان کرد: سال ۹۱ " اصفهان کارت "با طرح جدید به شهر آمد و سپس امکان استفاده یکپارچه از این کارت فراهم و این کارت به الگویی برای دیگر کلانشهرها تبدیل شد.

گلی با بیان اینکه شهروندان چشم بیدار اصفهان هستند که می توانند نقش موثری در بهبود ساز و کارهای مدیریت شهری داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رویکرد مدیریت جدید شهری اصفهان افزایش مشارکت مردمی در اداره شهر است، همه آحاد جامعه را به عنوان تلاشگران فعالیت های شهری می دانیم که برای ارتقاء جایگاه شهر خود در تراز کشوری و بین المللی تلاش می کنند در همین راستا از نظرات و پیشنهادات شهروندان در گسترش استفاده از اصفهان کارت نیز استقبال می کنیم.

کد خبر 303898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهریار IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    0 0
    این خیلی خوبه.