احتمال افزایش باد شدید در مناطق شرقی استان اصفهان

رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی برای روز چهارشنبه هفته جاری در اصفهان وزش باد شدید همراه با گردوخاک و در مناطق مستعد به‌صورت لحظه‌ای طوفان محلی را نشان می دهد.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت اخیر آب و هوایی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت امواج ناپایدار ضعیف بر روی استان است؛ بر این اساس برای امروز و فردا وضعیت جوی نسبتا صاف، تاکمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می شود.

وی با بیان اینکه میزان افزایش وزش باد در مناطق شمالی و شرقی شدید است، افزود: نقشه‌ها هواشناسی برای روز چهارشنبه وزش باد شدید همراه با گردوخاک را در شهرهای کاشان، نطنز، اردستان، نائین، چوپانان نشان می دهد.

رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: در بعدازظهر و شب احتمال افزایش ابر گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد به‌صورت لحظه‌ای طوفان محلی با حداکثر ۷۰ کیلومتر بر ساعت وجود دارد که باید تمهیدات و تدابیر لازم انجام شود.

وی با اعلام دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده عنوان کرد: روند افزایش دما به‌کندی پیش می‌رود و دمای هوای استان اصفهان در خنک‌ترین ساعت به ۱۷ درجه سانتی گراد و در گرم‌ترین ساعت امروز به ۳۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کد خبر 303891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.