استرالیا آخرین حریف تدارکاتی تیم ملی در اردوی برون مرزی

تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین روز از اردوی برون مرزی خود پیش از لیگ جهانی ۲۰۱۷ و در آخرین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم ملی استرالیا خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضوری شایسته در لیگ جهانی ۲۰۱۷ آماده می‌کند و هم اکنون در اردوی برون مرزی خود در لهستان به سر می‌برد، شب گذشته در پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز لیگ جهانی به مصاف تیم ملی لهستان رفت و ۳ بر صفر مغلوب این تیم قدرتمند شد.
ملی‌پوشان کشورمان صبح امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه استراحت دارند و عصر امروز از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از لیگ جهانی به مصاف تیم ملی استرالیا خواهند رفت.
شاگردان کولاکوویچ پس از برگزاری این دیدار دوستانه به هتل محل اقامت خود باز می‌گردند و بار سفر خود را برای بازگشت به تهران خواهند بست و ساعت ۶ صبح روز دوشنبه یکم خرداد ماه به وقت محلی به مقصد تهران حرکت خواهند کرد.
لازم به ذکر است، این دیدار بنا درخواست استرالیا و موافقت ایگور کولاکوویج برگزار خواهد شد.
دو دیدار دوستانه با تیم ملی مونته‌نگرو و دو دیدار دوستانه با تیم ملی اسلوونی، چهار دیدار دوستانه مردان والیبال کشورمان در این اردوی برون مرزی بود که ملی‌پوشان ایران مقابل مونته‌نگرو در هر دو بازی ۵ سته پیروز شدند و مقابل اسلوونی نخستین دیدار را ۳ بر ۲ مغلوب شدند و دومین مسابقه را سه بر دو به سود خود به پایان رساندند.
کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان تنها هدف این دیدارهای دوستانه را هماهنگی بیشتر و شناخت بهتر بازیکنان می‌داند و اعتقاد دارد که نتیجه در اولویت کاری بازی‌های دوستانه نیست.

کد خبر 303766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.