غفور: بازی با لهستان برایمان مفید بود

پشت خط زن کاشانی تیم ملی والیبال ایران گفت: لهستان یکی از تیم‌های قدرتمند جهان است و مسابقه تدارکاتی با این تیم برای بازیکنان ایران مفید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر غفور پس از دیدار دوستانه تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان اظهار کرد: تیم لهستان یکی از تیم‌های است که خیلی خوب سرویس می‌زند. بازیکنان در مسابقه با این تیم در شرایطی قرار گرفتند که برایشان خیلی مفید بود.
وی با بیان اینکه مقابل ۱۱ هزار تماشاگر لهستانی با تیم ملی این کشور بازی کردیم، گفت: قرار گرفتن در چنین شرایطی و رقابت با تیم قدرتمندی همچون لهستان در کل برای تیم ملی والیبال ایران مفید است.
پشت خط زن تیم ملی والیبال تصریح کرد: جدا از نتیجه مسابقه که برای تیم ایران خوب نبود، مسابقه مقابل تیم‌های قدرتمند، میدان خوبی برای محک بازیکنان است تا به شرایط خوب و ایده‌آل برسند و در شرایط مسابقه قرار گیرند.
وی ابراز امیدواری کرد که بعد از پنج مسابقه تدارکاتی رفته رفته بازیکنان به شرایط خوب خود برسند تا برای شروع لیگ جهانی آماده شوند.
امیر غفور درباره شرایط خودش گفت: خدا را شکر بد نیستم، اما بعد از مصدومیت‌های پشت‌سرهمی که برایم ایجاد شد، کمی زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برسم. اما تلاش خودم را می‌کنم هر چه زودتر به این شرایط برگردم.
تیم ملی والیبال ایران شب گذشته (شنبه شب) در دیدار دوستانه به مصاف لهستان رفت و ۳ بر صفر مغلوب شد.

کد خبر 303750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.