پیروزی لهستان در دیدار دوستانه برابر ایران

تیم ملی والیبال ایران در مسابقه‌ای تدارکاتی و دوستانه مغلوب لهستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال آماده می‌کند و هم اکنون در اردوی برون مرزی به سر می‌برد، از ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه شنبه شب به وقت تهران در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی لهستان رفت.
این دیدار در سالن اسپودک در شهر کاتوویتسه (کاتوویچ) در مقابل ۱۱ هزار تماشاگر لهستانی برگزار شد و ملی‌پوشان ایران ۳ بر صفر مغلوب تیم میزبان شدند.
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور و مجتبی میرزاجانپور به میدان فرستاد و از مهدی مرندی در دریافت و از مصطفی حیدری برای توپ گیری استفاده کرد.
در آن سوی دیگر میدان هم «دریجورجی» سرمربی تیم ملی والیبال لهستان بازی را با ترکیب دریژگا، کنارسکی، کوبیاک، کورک، بینیک، لمانسکی، زاتورسکی (لیبرو) آغاز کرد.
در ست اول دو تیم رقابت پایاپایی را آغاز کردند و وقت استراحت اول نیز به سود تیم ایران به اتمام رسید. در فاصله زمانی وقت استراحت طی مراسمی لیبرو این تیم ایگلا بود که با شماره ۳۲۱ (تعداد بازی‌های ملی‌اش) در زمین حاضر شده بود، برای همیشه از تیم ملی والیبال لهستان خداحافظی کرد.
در ادامه بازی دو تیم رقابت نزدیکی را به نمایش گذاشتند ولی هرچه به پایان ست نزدیک شدیم این لهستان میزبان بود که فاصله امتیازات خود را زیاد کرد و در نهایت این ست ۲۵ بر ۱۹ به سود لهستان به پایان رسید.
ست دوم نیز ایران با ترکیب ست اول در زمین مسابقه حاضر شد. از همان ابتدا ایران چند امتیاز از لهستان پیش افتاد ولی از وقت استراحت دوم لهستان فاصله را کم کرد و حتی از ایران پیش افتاد. تعویض ایگور و آوردن فرهاد قائمی به جای مجتبی میرزاجانپور هم نتوانست جلوی لهستان را بگیرد تا این ست هم ۲۵ بر ۱۹ به سود لهستان تمام شد.
در ست سوم هم ایران از حریف خود پیش بود و وقت استراحت اول ۸ بر ۷ به سود شاگردان ایگور به پایان رسید، اما لهستان به سرعت بازی را مساوی کرد و وقت استراحت دوم را ۱۶ بر ۱۰ به سود خود تمام کرد.
کولاکوویچ در این ست علاوه بر قائمی از رضا قرا هم استفاده کرد تا بتواند اختلاف ایجاد شده را به حداقل برساند و تا حدودی هم موفق شد تا جایی که امتیاز دو تیم در ست سوم به ۲۳ بر ۲۱ به نفع لهستان رسید اما در نهایت تیم میزبان با حمایت ۱۱ هزار تماشاگر ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

کد خبر 303738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.