۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

امام جمعه کاشان:

29 اردیبهشت ماه روز حماسه سیاسی الهی ملت ایران است

بخشی از مناظرات با اخلاق انتخاباتی و اسلامی سازگاری نداشت
29 اردیبهشت ماه روز حماسه سیاسی الهی ملت ایران است

کاشان - نماینده ولی فقیه در کاشان، 29 اردیبهشت ماه را روز حماسه سیاسی الهی ملت ایران نامید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: 29 اردیبهشت روز خروش و قیام و حماسه سیاسی الهی ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی است.

وی با تبریک حضور حماسی ملت ایران خاطرنشان کرد: این حرکت مبارک و قیام جانانه و جاودانه قلب حضرت ولیعصر(عج)، روح بلند امام راحل و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را شاد کرد.

امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به دیدار هفته گذشته مقام معظم رهبری با هزاران نفر از مردم ایران اسلامی، به فرازهایی از بیانات معظم له در این دیدار و محورهای بیانات ایشان پیرامون بحث انتخابات پرداخت.

آیت الله نمازی، سپس به موضوع مناظرات اشاره و بیان کرد: منظور و هدف از برگزاری مناظرات در طول تبلیغات  در شبکه های صدا و سیما بیان ویژگی ها و ارائه تدابیر و سیاست های کاربردی و ذکر شیوه های حسن اداره امور کشور در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی مدیریتی، فرهنگی، آموزشی، سیاست داخلی و خارجی و...بود.

وی افزود: بخشی از مناظرات نامزدها متأسفانه ورود به حریم یکدیگر و تضعیف و توهین بود که با اخلاق انتخاباتی و اسلامی سازگاری نداشت و بخش دیگر مناظرات نیز افشای برخی اسرار کشور و بیان مشکلات و ضعف های موجود بود که برای سازمان های جاسوسی می تواند مفید باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: پیشنهاد من این است که برگزارکنندگان انتخابات نظیر شورای نگهبان، وزارت کشور، اطلاعات، سایر نهادی اطلاعاتی و امنیتی پس از برگزاری انتخابات گروه های کارشناسی و ارزیابی انتخابات تشکیل دهند و نقاط ضعف  وقدرت را بررسی کنند تا در انتخابات آینده  ضعف ها تکرار نشود.

آیت الله نمازی با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد: این روز سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس در سال 62 که یادآور یکی از معجزات آسمانی است محسوب می شود که خدای متعال آن را به دست توانای فرزندان سلحشو و غیور و شجاع ملت ایران انجام داد چنانکه امام راحل فرمودند که "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

وی، با تشریح چگونگی اجرای عملیات فتح خرمشهرگفت: در این روز 5 هزار و 400 کیلومتر مربع از سرزمین ایران از دشمن بعثی بازستانده شد و در آن 19 هزار نفر از دشمن ارتش اسیر و 16 هزار نفر کشته شدند و تجهیزات فراوانی از جبهه صدامیان انهدام و یا به غنیمت گرفته شد.

کد خبر 303731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.