ترکیب نهایی تیم ملی اعلام شد/ یک اصفهانی در لیست پالار

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال کشورمان، ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان کانادا ۲۰۱۷ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین، حسین پالار با اعلام این خبر گفت: با پایان سومین مرحله از تمرینات تیم ملی که روز گذشته به پایان رسید، ترکیب نهایی ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعلام شد و اردوی چهارم یا متصل به اعزام تیم ملی با این ترکیب و از ۷ خرداد ماه در تهران آغاز می‌شود.
سرمربی تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: در این اردوتلاش کردیم بر کارهای تیمی متمرکز شویم و عملکرد تیم‌های رقیب را نیز آنالیز کردیم. خوشبختانه ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و بدون آسیب‌دیدگی برای شرکت در این رویداد مهم جهانی آماده می‌شوند.
پالار افزود: علاوه بر آمادگی فنی، ملی‌پوشان جوان کشورمان فعل خواستن را صرف کرده اند و از انگیزه بالایی برای شرکت در این مسابقات برخوردارند.
وی در پایان اعلام کرد: امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعب عمیر، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم)، ملی پوشان اعزامی به این مسابقات هستند که از هفتم خرداد ماه برای شرکت در آخرین مرحله ی تمرینات وارد تهران می‌شوند.
رقابت های قهرمانی جوانان جهان کانادا از ۱۸ تا ۲۶ خرداد ماه به میزبانی تورنتو برگزار می شود و ۱۲ تیم در قالب دو گروه با هم به رقابت می پردازند.
در گروه A ایران با کشورهای ترکیه، کانادا، برزیل، استرالیا و ایتالیا هم گروه است و در گروه B نیز تیم های بریتانیا، ژاپن، آمریکا، فرانسه، آفریقای جنوبی و آلمان با هم به رقابت می پردازند.
تیم ملی کشورمان نیز با هدایت حسن پالار،سرمربی تیم ملی و مسعود فلاح، مربی تیم ملی، ۱۵ خرداد ماه عازم این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 303692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.