مشارکت نزدیک به 100 درصدی مردم تیران و کرون

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: مردم شهرستان تیران و کرون در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک به 100 درصد مشارکت سیاسی داشته اند.

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه 49 هزار و 116 نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی در این شهرستان بوده اند اظهارداشت: از این جمعیت واجد شرایط 45 هزار و 998 نفر در انتخابات شرکت کرده اند.

وی افزود: مردم شهرستان تیران و کرون در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک به 100 درصد مشارکت سیاسی داشته اند که یک حماسه بی نظیر در شهرستان تیران و کرون بوده است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به مشارکت هزار و 500 نفر در برگزاری انتخابات روز گذشته، بیان داشت: همکاری مردم و مشارکت آن ها در انتخابات منجر به یک اتفاق زرگ سیاسی شد که توام با وحدت و انسجام برای عزت ملی بود.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات بدون مشکل و محدودیت اجراشد، تصریح کرد: همزمان با کل کشور فرایند انتخابات در شهرستان آغاز و این کار تا ساعات پایانی ادامه یافت و پس از شمارش آرا منتخبین شوراهای اسلامی انتخاب و آرای ریاست جمهوری به مرکز استان اعلام شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: در شهرستان تیران و کرون حجت الاسلام رئیسی با بیش از 25 هزار رای نفر اول و حجت الاسلام روحانی با بیش از 16 هزار رای نفر دوم در انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی یادآورشد: شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز انتخاب شدند که اطلاعیه آرای منتخبین بعد از ظهر امروز اعلام می شود.

کد خبر 303691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.