یار قدیمی به سرنوشت همکاران ایرانی دچار نشد

مربی دروازه‌بانان تیم ملی برخلاف دستیاران ایرانی احتمالاً به کادر کی‌روش بازخواهد گشت.

به گزارش ایمنا، در آخرین اردوی تیم ملی که نوروز امسال به بهانه ۲ دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد علاوه بر دستیاران ایرانی مربی دروازه‌بان‌های آمریکایی-پرتغالی تیم ملی هم حضور نداشت.

دن گاسپار که تا پیش از آن یار جدایی‌ناپذیر کارلوس کی‌روش به حساب می‌آمد اما به یک دلیل متفاوت مورد غضب قرار گرفته بود. علت کنار گذاشتن عجیب دستیاران ایرانی هنوز نامشخص است اما گفته می‌شود که آنها به خاطر تمرد از دستور کی‌روش برای بازگشت از دُبی به ایران و پیگیری نکردن مطالبات معوقه مالی خود به آتش خشم مرد پرتغالی گرفتار آمده‌اند. اما ماجرای گاسپار ربطی به این مسائل نداشت و او ظاهراً به خاطر دست دادن با بازیکنی که در جریان دیدار با سوریه به کی‌روش توهین کرده بود در لیست سیاه قرار گرفت.

با اینکه تصور می‌شد با حضور الکساندر لوپز به عنوان مربی جدید دروازه‌بانان در اردوی گذشته تیم ملی پرونده گاسپار در ایران برای همیشه بسته شده است اما ظاهراً دستیار مغضوب مورد عفو کی‌روش قرار گرفته است.

به این ترتیب، گاسپار که تقریباً همزمان با دستیاران ایرانی اما به دلیلی کاملاً متفاوت مورد غضب کی‌روش قرار گرفته بود برخلاف آنها به تیم ملی بازخواهد گشت.

کد خبر 303681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.