مشارکت 96درصدی مردم شهرستان نطنز در انتخابات/پیشتازی روحانی

نطنز-فرماندار نطنز گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا؛ بیش از 96درصدی مردم شهرستان نطنز در انتخابات شرکت کردند.

یوسف حسنی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز گفت: از مجموع 33 هزار و 344 رای افراد شرکت کننده در شهرستان نطنز، حسن روحانی با 19 هزار و 4 رای و سید ابراهیم رئیسی 13 هزار و 899 رای ؛مصطفی آقا میرسلیم 313 رای و سید مصطفی هاشمی طبا با 128 رای نفرات اول تا چهارم شدند.
 حسنی افزود ؛در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شهرستان نطنز ،حسن روحانی 57 درصد آرا و رئیسی 41 درصد رای را به خود اختصاص دادند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان نطنز گفت: بیش از 96 درصد از مردم واجد شرایط شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند که در نوع خود کم نظیر است

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور، در 77شعبه اخذ رای آغاز شد و در همان ساعات اولیه صبح و تا آخرین لظه اخذ رای مردم برای شرکت در انتخابات حضور داشتند.

براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد واجدان شرایط رای در شهرستان نطنز 30 هزار و 770 نفر هستند که 485 نفر از این تعداد را رای اولی‌های شهرستان تشکیل دادند.

مردم شهرستان نطنز در انتخابات سال ۹۶ علاوه بر انتخاب رئیس جمهور منتخب خود اعضای شوراهای اسلامی چهار شهر و 35 روستا را نیز انتخاب کردند.

اسامی منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نطنز
محمدآقا مرادی، مجید اخلاقی، عباس عسگری، علیرضا عراقی و تقی خطیری به عنوان منتخبین شورای شهر نطنز انتخاب شدند.
با اعلام شمارش آرا در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بادرود به ترتیب افراد ذیل حائز اکثریت آرا شدند.
حسین فخری با ۴۶۱۸ رای
سید عباس سیدی با ۴۰۲۳ رای،
محسن نوین بخت با ۳۸۱۷ رای
محمدرضا حیدری با ۳۷۸۷ رای
حسین میرزائیان با ۳۶۶۳
نتایج شورای شهر خالدآباد به ترتیب
مرتضی شیرزادی
سید دخیل بنی هاشمی
حبیب محمودی
شیخ محمد علی شریفی
سید عباس حسینی
نتایج نهایی منتخبین شورای شهر طرق رود
اسماعیل سلوکی
عبدالله رحیم طرقی
رضا مقیمی
خانم غفاری
قاسم مبینی کیا
کد خبر 303639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.