مشارکت ۸۰ درصدی مردم مبارکه در انتخابات/اعضای شورای شهر مبارکه مشخص شدند

۸۰ درصد از مردم واجد شرایط در شهرستان مبارکه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

علی اصغر ذاکری فرماندار مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز گفت:  ۸۰ درصد از مردم واجد شرایط شهرستان مبارکه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.


وی افزود: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور، در ۷۸ شعبه اخذ رای آغاز شد و در همان ساعات اولیه صبح و تا آخرین لحظه اخذ رای مردم برای شرکت در انتخابات حضور داشتند.

فرماندار نطنز بیان داشت: از ۷۸ شعبه اخذ رای شهرستان شعبه در سطح شهرها و شعبه نیز در روستاها مستقر شده است که دست‌اندرکاران انتخابات آرای مردم را در ۷۲ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار جمع‌آوری کردند.

وی بیان کرد: براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد واجدان شرایط رای در نیز ۱۰۱ هزار نفر هستند که سه هزار و دویست نفر از این تعداد را رای اولی‌های شهرستان تشکیل دادند.

اصغری اظهار داشت: مردم مبارکه در انتخابات سال ۹۶ علاوه بر انتخاب رئیس جمهور منتخب خود اعضای شوراهای اسلامی ۶ شهر و ۲۴ روستا را نیز انتخاب کردند.

گفتنی است، در شهر علامه مجلسی اولین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر برگزار شد.
فرماندار نطنز نتایج شمارش شده نهایی انتخابات شورای شهر مبارکه به این ترتیب اعلام کرد:
اعضای اصلی: فرشته صالحی ۶۰۸۳،
غلامرضانصوحی ۶۰۴۶،
سجادخالوزاده ۵۳۴۲،
محسن رضازاده ۴۳۹۷،
هدایت اله عباسیان ۳۷۶۶،
تقی قاسمیان ۳۶۴۳،
تقی قاسمیان ۳۶۴۳،
فریدون کیانی ۳۴۷۶
علی البدل: حمیدفروتن ۳۴۱۱، جمال حقیقی ۳۳۴۱
کد خبر 303623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.