شرکت حدود ۶۴ هزار نفر از مردم شهرضا در انتخابات

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: از آغاز فرایند برگزاری انتخابات تاکنون حدود ۶۴ هزار نفر از مردم شهرستان در انتخابات شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محسن گلابی در نشست خبری انتخاباتی در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: امروز همه ملت ایران در یک جشن بزرگ انتخاباتی شرکت کردند و بوسیله آن بار دیگر از نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور خود و آرمانهای انقلاب دفاع کردند.

وی اظهار کرد: در شهرستان شهرضا ۱۰۷ هزار نفر افراد واجد شرایط رأی دادن وجود دارند و تاکنون حدود ۶۴ هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات شرکت کرده‌اند و پیشبینی می‌شوند بیش میزان مشارکت مردمی بیش از ۷۰ درصد باشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شهرضا بیان کرد: امروز به همه شعب اخذ رأی در شهرستان سرکشی شده است و در همه این شعب شاهد استقبال گسترده مردمی بودیم.

گلابی ادامه داد: در شهر شهرضا ۶۸ شعبه اخذ رأی وجود داشت که انتخابات شورای اسلامی شهر در همه آنها به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی گفت: در مرحله ثبت نام انتخابات ۲۰۳ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر شهرضا و ۲۳ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر منظریه ثبت نام کردند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شهرضا عنوان کرد: در نهایت ۱۵۰ نفر  برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر شهرضا و ۱۶ نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر منظریه باقی ماندند، این در حالی است که حدود ۱۸۰ نفر هم برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی مناطق روستایی شهرستان باقی ماندند.

گلابی از احتمال تمدید فرایند برگزاری انتخابات این شهرستان تا ۲۳ امشب، خبر داد و افزود: در صورتی که هنوز در شعب شهروندانی باشند که آراء خود را به صندوق نینداخته‌اند باز هم زمان رأی گیری تمدید خواهد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون هیچ حادثه خاصی در هیچ یک از شعب اخذ رأی ایجاد نشده و فرایند رأی گیری در کمال آرامش و بر طبق ضوابط قانونی در حال پیگیری است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شهرضا بیان کرد: ۲۷۰ دستگاه خودرو و ۴۲ دستگاه اتوبوس در پشتیبانی برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت در شهرستان مورد استفاده قرار گرفتند.

گلابی ادامه داد: از مجموع ۹ صندوق اخذ رأی سیار در شهرستان ۶ صندوق در مناطق روستایی و ۳ صندوق در شهر حضور داشتند.

کد خبر 303592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.