استقبال از انتخابات گسترده است 

مبارکه- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: استقبال و حضور مردم در شعبه های اخذ رای در این شهرستان گسترده است و کار رای گیری به خوبی ادامه دارد.   

علی اصغر ذاکری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در شهرستان مبارکه؛ حضور و استقبال مردم مبارکه را پرشور و مهم ارزیابی کرد افزود: استقبال مردم از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تاکنون بسیار خوب بوده است و هیچ مشکلی گزارش نشده است.

ذاکری گفت: هیچ مشکلی درروند برگزاری انتخابات در این شهرستان رخ نداده و انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه در نهایت سلامت در حال برگزاری است.

وی در مورد استقبال مردم از انتخابات و توجه آنها به تعیین سرنوشت خود گفت: مردم استقبال خوبی از انتخابات دارند زیرا مبارکه شهرستانی با مردم ولایی است و مردم این شهرستان هرگز نسبت به سرنوشت خود بی‌توجه نیستند.

ذاکری افزود: امیدوارم که در ساعات باقیمانده از رای‌گیری نیز مردم استقبال قابل توجهی از انتخابات به عمل بیاورند و با این کار خود با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

101 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط در شرکت انتخابات هستند و بیش از سه هزار و دویست نفر رأی اولی در انتخابات شرکت می ‌کنند.

415 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند که از این تعداد 225 نفر در حوزه شهری و 190 نفر در حوزه روستایی، از 6 شهر و 24 روستا هستند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان ‌دوره‌ای مجلس 29 اردیبهشت برگزار می‌ شود

کد خبر 303588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.