ولایتمداری را به جهانیان ثابت کردیم

دهاقان- مردم شهرستان دهاقان امروز با حضور در پای صندوق های اخذ رای ،پشتیبانی خودرا از رهبری را ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، از بامداد امروز که شعبه های اخذ رای بروی مردم گشوده شد،مردم شهرستان دهاقان با دردست داشتن شناسنامه ها به پای صندوق های اخذ رای آمدند تا یک بار دیگر ولایتمداری خود را به رخ جهانیان بکشند.

امروز در شهر خبری از تفریح و طبیعت و کار و...نبود،همه باشور واشتیاق آمدند وبرای حراست از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی،انگشت های اشاره خود را محمور به جوهر آبی کردند تا با همین انگشت ها، چشم زهری به دشمنان نظام وارد کنند وبگویند اگر چه  درمنطقه ای کوچک زندگی می کنند،اما هدف بلندی دارند و آن هم استمرار دین اسلام و آرمان های شهدا ونظام وانقلاب است.

سید رضا تقوی،کشاورز زحمتکش دهاقانی که یک کار آفرین نمونه ای به شمار می آید،در پاسخ به اینکه دشمنان از این انتخابات چه پیامی از طرف شما ومردم کشور دریافت می کنند، گفت: این مشارکت نماد وحدت وپاسداری از آرمان های نظام اسلامی می باشد وحضور ما در این انتخابات پیامی به دشمنان است که هر نقشه ای برای برانداختن نظام ما در سر بپرورانند،عملی نخواهد شد .

وی افزود:همین که دشمن به صف های طولانی مردم در پای صندوق های رای نگاه بیاندازد،خواهد فهمید که درمورد ملت ما اشتباه می کند چراکه این ملت پشتیبان ولایت فقیه هستند واز آرمان های انقلاب حفاظت می کنند.

یک شهروند دهاقانی نیز در پاسخ به این سوال گفت: وحدت رمز ماندگاری انقلاب است و دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در بین مردم هستند، آنها می خواهند با تفرقه در جامعه به منافع خود برسند،اما ما با حضور خود این دسیسه ها را خنثی خواهیم کرد.    

محمد امین هاشمی،کارآفرین نوجوان که به عنوان یک رای اولی،امروز برای نخستین بار پای صندوق رای آمده،می گوید: دشمن بداند با رصد کردن انتخابات چیزی جز یاس وناامیدی حاصل نمی کنند چرا که این مردم هما ن هایی هستند که دیروز در سنگر دفاع از کشور بودند وامروز حضور در صحنه های سیاسی همراه با دولتمردان و ملت می باشند.

به گزارش ایمنا،حضور مردم شهرستان دهاقان اعم از پیروجوان،زن ومرد،عشایر و دانشجو همه به اثبات این بوده که ولایتمداری خود را به رخ جهانیان بکشانند .

کد خبر 303585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.