ولایت مداری و درک سیاسی ملت ایران اجازه دخالت دشمنان را نخواهد داد

امام جمعه کاشان گفت: دشمنان باید به این نتیجه رسیده باشند که ولایت مداری، فهم و درک سیاسی ملت ایران هیچ گاه اجازه دخالت و اجرای توطئه های شیطانی آن ها را نخواهد داد.

به گزارش ایمنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه این هفته کاشان اظهار داشت: ملت ایران با خروش و هوشیاری، بار دیگر قدرت و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشانند و با نا امیدی دشمنان، سربلندی و سرافرازی کشور را نشان می دهند.
وی با بیان این که مردم عزیز کشورمان همواره دشمنان را از اجرای مقصدهای شوم آن ها ناکام گذاشتند افزود: دشمنان باید به این نتیجه رسیده باشند که ولایت مداری، فهم و درک سیاسی ملت ایران هیچ گاه اجازه دخالت و اجرای توطئه های شیطانی آن ها را نخواهد داد.
وی ضمن تبریک در پیش رو بودن سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: تقارن انتخابات امسال با آن روز فرخنده را به فال نیک می گیریم.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: عملیات بیت المقدس که در 4 آبان 59 آغاز شد و در 4 مرحله ادامه داشت که در نهایت در روز سوم خرداد 61 با جانفشانی رزمندگان به پیروزی رسید.
وی با بیان این که خرمشهر 19 ماه در اسارت دشمن بود افزود: در این عملیات بیش از 5 هزار کیلومتر مربع سرزمین ایران آزاد سازی شد و 19 هزار اسیر بعثی، 16 هزار کشته دشمن، انهدام 60 فروند هواپیمای جنگی دشمن و انهدام 418 تانک دشمن از ثمرات آن برای ما بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند .
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت می کنند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

کد خبر 303577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.