انتخابات نماد مشارکت مردم و مردم سالاری دینی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: باید متانت در رای گیری و بعد از انتخابات رعایت شود چون انتخابات نماد مشارکت مردم و مردم سالاری دینی است.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل اظهار داشت: امروز مردم ایران با حماسه آفرینی و حضور چشم گیر در عرصه انتخابات چشم جهانیان را خیره کردند.
وی تصریح کرد: حضور پرشور در پای صندوق‌ های رای، بیعت مجدد با نظام اسلامی و آرمان های شهدا و امام راحل است و حمایت از کشور، نظام اسلامی و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.
وی با اشاره به بیانات مهم رهبر فرزانه انقلاب در دیدارهای اخیر خود با مردم و تاکید ایشان بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: ایشان برنده انتخابات را مردم برشمرده و تاکید کردند بعد از انتخابات برنده و بازنده مطرح نکنیم که خلاف آرمان های نظام است.
امام جمعه آران و بیدگل اظهار کرد: کاندیداها و حامیان آن ها باید بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور قانونی کشور را تمکین و حمایت کنند.
وی با بیان این که رای مردم حق الناس است افزود: دستگاه های مجری انتخابات، هیات های اجرایی و نظارت باید دقت لازم را داشته باشند، همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در این مورد هشدار دادند.
وی خاطر نشان کرد: باید متانت در رای گیری و بعد از انتخابات رعایت شود چون انتخابات نماد مشارکت مردم و مردم سالاری دینی است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند .
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت می کنند.

کد خبر 303575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.